اخبار

دکتر کریم: دانشگاه علوم پزشکی برای جبران عقب ماندگی های آموزشی برنامه جدی دارد

دکتر کریم: دانشگاه علوم پزشکی برای جبران عقب ماندگی های آموزشی برنامه جدی دارد

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای جبران عقب ماندگی های دانشگاه در زمینه آموزش تلاش جدی خود را ادامه می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت: یکی از مشکلات ما در دانشگاه کمبود اعضای هیأت علمی است که در این راستا و نیز جذب نیروهای آموزشی غیر هیأت علمی در تلاش هستم.

دکتر کریم با ذکر این که این دانشگاه به سمت تکمیل رشته های تخصصی بالینی و فوق تخصصی و نیز فلوشیپ می رود گفت: ما باید به عنوان قطب نیازهای بالینی خود را تأمین کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی که در جمع اعضای شورای سیاستگذاری و مدیران گروه های آموزشی سخن می گفت بر اهمیت گسترش بیمارستان های آموزشی در این راستا تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی از بیمارستانهای کرمانشاه از حوزه آموزش خارج شده اند و بار زیادی بر روی برخی بیمارستان ها به ویژه بیمارستان امام رضا (ع) افتاده است.

دکتر کریم راه اندازی سه دانشکده جدید را از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان و تصریح کرد : برای راه اندازی سه دانشکده فناوران نوین ، دانشکده توانبخشی و دانشکده صنایع غذایی برنامه ریزی لازم صورت گرفته و در حال پیگیری جدی است.

این عضو هیأت علمی حل مشکلات ارتباطات بین الملل و پذیرش دانشجوی خارجی را از ضرورت ها دانست و گفت: این دانشگاه زمینه های خوبی در زمینه گسترش ارتباطات علمی بین المللی دارد.

۲۶ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۲۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید