اخبار

انتخاب سه بیمارستان کرمانشاه به عنوان بیمارستان های برتر کشور در زمینه ارتقای هتلینگ

انتخاب سه بیمارستان کرمانشاه به عنوان بیمارستان های برتر کشور در زمینه ارتقای هتلینگ

سه بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان بیمارستانهای برتر کشور در زمینه ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستانی انتخاب شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: در همایش نکوداشت مجریان برتر برنامه ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ کشور که در روز بیست و هفتم مهرماه در سالن همایش های رازی تهران برگزار شد, سه بیمارستان امام رضا(ع), فارابی و دکتر محمد کرمانشاهی به عنوان بیمارستانهای برتر کشور معرفی شد و از دست وزیر بهداشت , درمان و آموزش پزشکی لوح تقدیر دریافت نمودند.

دکتر حمیدرضا شتابی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تهران تنها دانشگاههایی هستند که سه بیمارستان آنها به عنوان بیمارستانهای برتر معرفی شده اند, این موفقیت را مدیون تلاشهای ریاست، مدیران و کارکنان تلاشگر دانشگاه و بیمارستانها دانست که بلافاصله پس از ابلاغ اجرای طرح ارتقای خدمات هتلینگ همت خود را برای اجرای این فاز از طرح تحول نظام سلامت به کار گرفتند.

وی ارتقای خدمات هتلینگ را شامل بهسازی فضاهای اقامتی بیماران ازجمله اتاق بستری , بخش ها و سرویس های بهداشتی ,حمام و یازده قلم چیدمان دور بیمار همچون تخت ,پایه سرم تلویزیون ,یخچال و... دانست.

دکتر شتابی با اعلام اینکه تغییرات ایجادشده در بیمارستانها پس از اجرای طرح تحول بخصوص در زمینه هتلینگ چشمگیربوده و رضایت بیماران و همراهان را به دنبال داشته گفت : درفازهای بعدی اتاق عمل های بیمارستان ها وتاسیسات زیرساختی نیز بازسازی ونوسازی می شوند.


271111 

27111

۲۷ مهر ۱۳۹۴ ۱۳:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید