اخبار

دکتر مصری: مدیران دانشگاه همچنان برای ارتقای سلامت و رضایت مردم گام بردارند

دکتر مصری: مدیران دانشگاه همچنان برای ارتقای سلامت و رضایت مردم گام بردارند

در بدترین شرایط اقتصادی کشور ، بهترین شرایط مالی برای بهداشت و درمان ایجاد شده است و دانشگاه های علوم پزشکی باید از این فرصت به خوبی بهره برداری نمایند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان مطلب فوق افزود: برنامه ریزی های درست و کلان نگر می تواند جلوی هرگونه رانت خواری و فرصت طلبی را بگیرد و توسعه متوازن همراه با عدالت اجتماعی را به ارمغان بیاورد. 

عبدالرضا مصری همچنین از مدیران دانشگاه خواست تحت تاثیر جوسازی های شایعه پراکنان قرار نگیرند و با هدف ارتقای سلامت و رضایت مردم همچنان گام بردارند.

وی با ابراز خوشحالی از اجرای توسعه متوازن در دانشگاه گفت : 200 پروژه ای که دانشگاه در استان بدنبال اجرای آنهاست شامل طرح هایی برای ارتقای تمامی  بخش های زیرمجموعه است که نشان دهنده درایت مسئولین دانشگاه در نگاه به همه بخش های ممکن دارد.

دکتر مصری طرح پزشک خانواده را که پیشتر طراحی شده بود را برنامه ای قوی برای برون رفت از بسیاری از مشکلات موجود دانست و ابراز امیدواری کرد که وزارت بهداشت با توجه به انجام زیرساخت های این طرح از جمله پرونده الکترونیک راه اندازی این طرح را نیز در دستورکار خود قرار دهد.

 

 

۲۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۲:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید