اخبار

دکتر کریم: افتخار همه ما باید پاکی و سلامت سیستم باشد

دکتر کریم: افتخار همه ما باید پاکی و سلامت سیستم باشد

افتخار دست اندرکاران سلامت استان باید پاکی و سلامت باشد به گونه ای که با حداقل مشکلات بتوانیم به مردم خدمت نماییم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت :دانشگاه هیچگونه اغماضی از تخلفات نکرده و مدیران دانشگاهی باید نهایت دقت، مراقبت و مواظبت را از سیستم خود داشته باشند زیرا دانشگاه از مدیرانی که در سیستم آنها بدون آگاهی آنان ویا با اطلاع شان تخلف و کاستی صورت گرفته باشد به هیچ وجه گذشت ننموده و حمایتی نخواهد کرد.

دکتر حسین کریم که در جمع مدیران مراکز وابسته به دانشگاه و مدیران مالی و حسابداری سخن می گفت با اشاره به گریزناپذیر بودن چالش و مشکل در حوزه مدیریتی ،ازهمگان خواست تا ملاک عمل خودراقانون قرار داده و هیچگونه  اختیارات فراقانونی برای خود قائل نشوند.

وی رعایت همه جانبه مدیران و حرکت بر اساس چارچوب قانون را خواستار شده و گفت : نظارت و دقت بر خریدهای مجموعه می تواند صرفه جویی خوبی برای مراکز به همراه آورد و در این راه همانند دلسوزی خریدهای شخصی باید عمل نمود.

دکتر کریم با اشاره بر اجرای پروژه های مختلف در مراکز وابسته ، نظارت دقیق و مستمر بر اجرای پروژه ها ، رفع مشکلات و پیگیری برای حل آنان را خواستار شده و افزود : تمامی مراکز باید پروژه های جدید خود را تعریف کرده و برای قرار گرفتن در برنامه ریزی اجرا به دانشگاه منعکس نمایند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این نکته که پیش بینی می شود بتوان در آینده برای ورود نیروهای جدید اقدام کرد ، گفت: دانشگاه سعی می کند مجوزهای خود را به محیط اختصاص دهد به طوری که جایگزین متقاضیان انتقال از شهرستان های دوردست به مرکز استان باشد تا مشکل این همکاران مرتفع گردد.

دکتر کریم همچنین از نهایی ساختن چارچوب پرداخت کارانه مبتنی بر عملکرد در سال جاری و در نشست مشترک استان های غرب کشور خبر داد  و گفت به زودی با برگزاری جلسه پایانی مصوبات برای اجرا ابلاغ می گردد.

۳۰ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید