اخبار

موافقت با اهداء امکانات درمانی کارگاه سد داریان به دانشگاه

موافقت با اهداء امکانات درمانی کارگاه سد داریان به دانشگاه

در نشست مشترکی که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون توسعه مدیریت و منابع ،فرماندار پاوه و مدیران شهرستان با مسئول سد داریان پاوه برگزار شد با واگذاری امکانات درمانی کارگاه سد به دانشگاه علوم پزشکی موافقت شد .

در این نشست فرماندار پاوه با توجه به ایجاد امکانات درمانی و بهداشتی توسط بانیان احداث سد خواستار باقی ماندن این امکانات در شهرستان پاوه شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه نیز با تقدیر از احداث پروژه بزرگ سد داریان از آن بعنوان باقی گذاشتن گنجینه ای بزرگ در استان یاد کرد و نقش آنرا در توسعه استان و منطقه مهم و تاثیر گذار ارزیابی کرد.

دکتر کریم با توجه به ظرفیتهای منطقه آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را برای توسعه درمان ، گردشگری سلامت و گردشگری آموزشی اعلام نمود.

در این نشست توافق شد که یک ساختمان درمانگاه در محل کارگاه و بیش از 2000 متر زمین پیرامون آن جمعاً حدودد 4000 متر ، ساختمان نوساز خانه بهداشت هجیج ، تجهیزات درمانی مستقر شده در منطقه و یک قطعه زمین 1200 متری در محل مرکز شهر پاوه جهت احداث مرکز بهداشتی درمانی شماره 2 پاوه و تعدادی واحد پیش ساخته جهت بیمارستان قدس پاوه به دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان پاوه اهدا گردد و اقدامات قانونی مربوطه آغاز شد.

گفتنی است پس از این نشست  دکتر کریم از درمانگاه ، کارگاه سد و واحدهای مربوطه بازدید کرد.

۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۴:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید