اخبار

بیمارستان جامع زنان در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

بیمارستان جامع زنان در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

رییس بیمارستان معتضدی کرمانشاه از اخذ موافقت‌های اولیه برای راه اندازی بیمارستان جامع زنان در کرمانشاه خبر داد.

دکتر سعید کاظمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، به جمعیت دو میلیون نفری استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: قریب یک میلیون نفر از این جمعیت را زنان تشکیل می‌دهند که اهمیت احداث یک بیمارستان جامع برای زنان را آشکار می‌کند.

وی افزود: در بیمارستان جامع زنان تمام رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی زنان وجود خواهد داشت.

کاظمی خاطرنشان کرد: در این بیمارستان در تمامی رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی پزشکان زن حضور خواهند داشت و کادر درمان و پرسنل بیمارستان را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه محوطه بیمارستان معتضدی برای احداث این بیمارستان در نظر گرفته شده، گفت: در حال حاضر موافقت و مجوز اولیه در این زمینه گرفته شده است.

کاظمی ابراز امیدواری کرد، با طرح این پروژه در سفر آتی هیات دولت به استان کرمانشاه، راه اندازی این بیمارستان جزو مصوبات سفر هیات دولت قرار گیرد.

وی بر نیاز مبرم استان به راه‌اندازی این بیمارستان تاکید کرد و افزود: علاوه بر جمعیت یک میلیون نفری زنان استان، کرمانشاه به عنوان قطب درمان غرب کشور همواره پذیرای بیمارانی از استانهای غربی کشور از جمله کردستان، همدان و ایلام نیز است و این امر ضرورت راه‌اندازی این بیمارستان را دو چندان کرده است.

وی افزود: علاوه بر این در بحث توریسم درمانی نیز با توجه به مراجعه بسیار بیماران از کشور عراق به بیمارستان‍های استان ما به طور جد نیاز به راه‌اندازی بیمارستان جامع زنان داریم.

۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۰:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید