اخبار

دست افراد سودجو از تغذیه و اقلام خوراکی روزمره مردم قطع شود.

دست افراد سودجو از تغذیه و اقلام خوراکی روزمره مردم قطع شود.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: باید دست افراد سودجو از تغذیه و اقلام خوراکی روزمره مردم قطع شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، محمدرضا عدالتخواه در مراسم معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به نقش مهم تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: پنج بخش شامل وزارت صنعت، معدن و تجارت، اصناف و مجامع صنفی، رسانه‌ها، مردم و تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار نقش دارند.
وی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی با برنامه‌های پیشگیرانه و حضور به موقع در بازار مانع از بروز تخلف می‌شود و بر چرخه‌های توزیع و فروش نظارت دارد.
به گفته این مسئول تعزیرات حکومتی باید با سرعت زیاد به شکایات مردم رسیدگی کند و فرصت سوءاستفاده را از افرادی که در بازار التهاب ایجاد می‌کنند، بگیرد.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نبض بازار و کنترل قیمت‌ها باید در اختیار تعزیرات حکومتی باشد، خاطرنشان کرد: در این شرایط است که متخلفانان می‌دانند در جایی بازخواست خواهند شد.
عدالتخواه تامین مواد غذایی و اقلام خوراکی روزمره مردم را ضروری خواند و بیان کرد: باید دست افراد سودجو از این بخش قطع شود تا سلامت مردم به خطر نیفتد.
وی ادامه داد: البته رسانه‌ها هم در این بین نقش مهمی دارند و باید برای جلوگیری از التهاب، تشویق مردم به خرید کالاهای داخلی و اجتناب آنها از خرید کالاهای خارجی و خصوصا قاچاق تلاش کنند.
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان از همدلی خوبی که در شورای قضایی استان وجود دارد یاد کرد و ادامه داد: ما هم با همه توان به تعزیرات حکومتی برای اجرای رسالتش کمک خواهیم کرد.

۱۰ آبان ۱۳۹۴ ۰۹:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید