اخبار

نخستین سند جامع پدافند زیستی استانها در استان کرمانشاه تدوین و رونمایی شد

نخستین سند جامع پدافند زیستی استانها در استان کرمانشاه تدوین و رونمایی شد

نخستین سند جامع پدافند زیستی کشور در استان کرمانشاه تدوین و رونمایی شد

نخستین سند جامع پدافند زیستی کشور پس از تدوین نهایی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در روز یکشنبه دهم آبانماه باحضوراستاندار کرمانشاه رونمایی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست شورای پدافند غیر عامل استان با اعلام اینکه برقراری نظام یکپارچه ، هماهنگ و کارآمد پدافند زیستی ، تأمین حداکثر ایمنی و پایداری و به حداقل رساندن آسیب پذیری زیرساخت های مرتبط در مقابل تهدیدات دشمن از جمله اهداف تدوین این سند است ، از برگزاری 52 جلسه کارشناسی توسط دانشگاه علوم پزشکی با همکاری مدیریت پدافند غیر عامل استانداری کرمانشاه جهت تدوین این سند خبر دارد .

دکتر حسین کریم در خصوص مشخصات این سند گفت: سند جامع پدافند زیستی استان هفت راهبرد، هفتاد و چهار هدف اختصاصی و 274  فعالیت اصلی را شامل می شود و برنامه راهبردی مناسبی برای انسجام ، هماهنگی و ایجاد آمادگی دستگاه های عضو کارگروه در مواقع ضروری و بحرانی می باشد.

دبیر قرارگاه پدافند زیستی استان کرمانشاه گفت: این سند در راستای سیاست های کلی شورای پدافند غیر عامل کشور و استان ، قوانین برنامه های چهارم و پنجم توسعه ، سیاست های اقتصاد مقاومتی ، برنامه چشم انداز ، سند راهبردی تهدیدات زیستی ، سیاست های وزارتخانه های ذیربط و مدل مدیریت جهادی ترسیم و تدوین شده است .

در این نشست استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی ضمن رونمایی از این سند خواستار اجرای برنامه های پیشنهادی و عملیات موجود در این سند شد.


7
5
5
3
2
1

۱۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۵:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید