اخبار

سومین پایگاه اورژانس جاده ای شهرستان روانسر افتتاح شد

سومین پایگاه اورژانس جاده ای شهرستان روانسر افتتاح شد
ه گزارش خبرنگار ایرنا سرپرست شبکه بهداشت و درمان روانسر گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت 200 متر مربع احداث شده و برای راه اندازی آن دو میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
دکتر فریدون نوری افزود: این پایگاه در مسیر جاده شهرستانهای کرمانشاه (کوزران)، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی ایجاد شده که روزانه شاهد تردد مسافرین زیادی از این مسیر هستیم.
وی تصریح کرد: علاوه بر پایگاه اورژانس شهر روانسر هم اکنون سه پایگاه دیگر در جاده کرمانشاه به روانسر (روستای غلامعلی بگ) روانسر به پاوه (شاهو) و روستای نهرابی فعال است.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم افتتاح این پایگاه با بیان اینکه ما قدردان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم افزود: امنیت و سلامت در وهله اول برگ برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و در وهله دوم برگ برنده دولت تدبیر و امید است.
نعمت الله منوچهری اضافه کرد: امنیت پایدار را در سطح کشور و منطقه اورامانات شاهد هستیم و این آسان به دست نیامده و از آن مهمتر آسان حفظ نشده و در این راه ایثارگریهای زیادی را داشته ایم.
عضو مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برگ برنده دولت تدبیر و امید ارتقا بهداشت و درمان و سلامت مردم است که با نیم نگاهی به گذشته شاهد هستیم چه تحولات عظیمی در نظام سلامت کشور ایجاد شده است.
منوچهری اظهار کرد: اجرای طرح برکت تل و تکمیل بیمارستان جدید شهرستان پاوه، تکمیل فاز دوم بیمارستان در حال احداث ثلاث باباجانی، اجرای طرح کوهورت و جانمایی بیمارستان روانسر و راه اندازی درمانگاه تخصصی
در شهرستان جوانرود از جمله خدمات نظام و دولت در بخش بهداشت و درمان در منطقه اورامانات است.
وی از ورود دستگاه سی تی اسکن برای اولین بار به منطقه اورامانات خبر داد و گفت: این دستگاه در روزهای آینده در بیمارستان جوانرود نصب خواهد شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه نیز گفت: با توجه به اینکه مسیر مواصلاتی نهرابی مسیر حادثه خیزی است و آمار تصادفات و تلفات آن بالا بود مصمم شدیم که این پایگاه را راه اندازی کنیم.
صائب مدرسی با بیان اینکه در استان کرمانشاه 52 پایگاه اورژانس فعال است افزود: از این تعداد 27 پایگاه آن جاده ای ، 24 پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی است.
وی اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس آمبولاس دیگر در استان تجهیز شده و هم اکنون دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در سطح استان فعال است که برای ایام اربعین یک دستگاه به استان ایلام اعزام خواهد شد.
شهرستان روانسر در 60 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۲۱ آبان ۱۳۹۴ ۲۰:۵۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید