اخبار

مراسم تقدیر و معارفه سه تن از معاونین دانشگاه برگزار شد

مراسم تقدیر و معارفه سه تن از معاونین دانشگاه برگزار شد

مراسم تقدیر و معارفه معاونین آموزشی ، تحقیقات و فناوری و غذا و داروی دانشگاه صبح امروز بیست و جهارم آبانماه در سالن اجتماعات زنده یاد نوروز نژاد بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد. 

در این مراسم که با حضور ریاست دانشگاه ، معاونین ، مدیران  دانشگاهی و سرپرستان شبکه ها و جمعی از کارکنان دانشگاه برگزار گردید دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات صادقانه دکتر سیاوش وزیری که تاکنون معاونت آموزشی دانشگاه را عهده دار بودند وی را فردی منضبط و بسیار دقیق و الگو معرفی نمود وطی حکمی دکتر فرید نجفی را بعنوان  معاون آموزشی دانشگاه برگزید. و ی ایشان را نیز فردی بسیار ایده آل گرا و پر تلاش معرفی کرد و برای  وی آرزوی موفقیت و پیشبرد در اهداف حوزه آموزشی را داشت.

دکتر کریم در این مراسم  ضمن تشکر و سپاس فراوان از دکتر قباد محمدی ضمن اینکه وی را از نیروهای فوق العاده صادق ، پیگیر و پر انرژی و متعهد نسبت به کار خود دانست  طی حکمی امید عبدی را بعنوان معاون غذا و داروی دانشگاه معرفی کرد وگفت : با توجه به اینکه سازمان غذا و داروی وزارت جایگاه خوبی  را برای معاونت غذا و داروی دانشگاه کرمانشاه می بیند امیدوارم ما بتوانیم به تمامی اهدافی که مورد نظر ایشان است برسیم.

همچنین در این مراسم ریاست دانشگاه  ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صادقانه دکتر فرید نجفی طی حکمی دکتر بهروز حمزه را بعنوان یک نیروی تازه نفس و پر انرژی که سابقاً تجربه معاونت بهداشتی را نیز داشته به عنوان معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه معرفی نمود.

در پایان این مراسم لوح تقدیر و هدایای معاونین آموزشی ، تحقیقات و فناوری و غذا و دارو  توسط ریاست دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاهی به ایشان اهداء گردید.

۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۵:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید