اخبار

دکتر کریم : باید از وارد شدن به هرگونه مسائل حاشیه ای به صورت جدی پرهیز شود.

دکتر  کریم  : باید از وارد شدن به هرگونه مسائل حاشیه ای به صورت جدی پرهیز شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از وجود 350 عضو هیات علمی در این دانشگاه خبر داد و گفت: با وجود چنین نخبگان علمی جایگاه خوبی در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور بخصوص در بخش فناوری داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر حسین کریم روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاونین دانشگاه علوم پزشکی که در سرسرای شهید نوروزنژاد بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: تغییر و جا به جایی در سطح معاونت های دانشگاه امری طبیعی است که در راستای ایجاد تحول بیشتر صورت می گیرد.
وی ادامه داد: تغییر و تحول در سطح معاونت ها به آن معنا نیست که مسئول قبلی فرد ضعیفی بوده و کسی که جانشین وی شده بسیار بیشتر از آن فرد توانایی دارد، بلکه این تغییرات امری طبیعی بوده تا آن بخش از حالت یکنواختی درآید.
وی آرامش را نیاز اصلی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان و تاکید کرد: باید از وارد شدن به هرگونه مسائل حاشیه ای به صورت جدی پرهیز شود.
کریم در پایان با قدردانی از زحمات معاونین پیشین آموزشی، غذا و دارو و تحقیقات و فناوری، از معاونین جدید خواست تا با کمک همکاران خود در بخش های مربوطه تنها به فکر خدمت به مردم و ارتقای سطح خدمات به عموم مردم باشند.
در این مراسم با قدردانی از زحمات دکتر سیاوش وزیری، دکتر فرید نجفی و  دکتر قباد محمدی معاونین سابق آموزشی، تحقیقات و فناوری و غذا و دارو، به ترتیب  دکتر فرید نجفی، دکتر بهروز حمزه و دکتر امیدعبدی جایگزین آن ها شدند.

۲۴ آبان ۱۳۹۴ ۱۵:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید