اخبار

پیگیری جدی دانشگاه برای جذب و بکارگیری جراح عروق در کرمانشاه

پیگیری جدی دانشگاه برای جذب و بکارگیری جراح عروق در کرمانشاه

در پی درگذشت دکتر"عزت الله صادقی" تنها جراح عروق غرب کشور، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از پیگیری برای جذب یک جراح عروق خبر داد.

 

دکتر حمیدرضا شتابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کرمانشاه، با تسلیت درگذشت دکتر «عزت الله صادقی» تنها جراح عروق غرب کشور، اظهار کرد: متاسفانه دکتر صادقی تنها جراح عروق غرب کشور بودند و قطعا از دست دادن ایشان از دست دادن سرمایه‌ای بزرگ است.

 

وی تصریح کرد: با از دست دادن این پزشک در حال حاضر با جدیت تمام از روز گذشته به دنبال جذب جراح عروق دیگری هستیم و تا جذب جراح عروق جدید، بیمارانی که مشکل اورژانسی عروق دارند باید به استانهای دیگر مراجعه کنند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در حال حاضر یک جراح عروق برای حضور در استان اعلام آمادگی کرده است، گفت: در حال مذاکره با این پزشک هستیم، اما هنوز نمی‌توانیم با قطعیت در خصوص حضور ایشان در استان صحبت کنیم.

 

شتابی با اشاره به کمبود جراح عروق و نیز جراح اطفال در سطح کشور، گفت: در حال حاضر برخی استانها این تخصص‌ها را ندارند. استان کرمانشاه نیز در حال حاضر تنها یک جراح اطفال دارد. متاسفانه استان با فوت دکتر صادقی، تنها جراح عروق خود را از دست داد و جذب جراح عروق جدید برای استان با توجه به قطب بودن در غرب کشور، بسیار حیاتی است.

 

به گزارش ایسنا، دکتر عزت الله صادقی تنها جراح عروق غرب کشور دو روز پیش (اول آذرماه) در سانحه تصادف در محور کمربندی غربی کرمانشاه درگذشت.

۴ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید