اخبار

پزشکان متخصص به بیماران گیلانغربی ویزیت رایگان ارائه کردند

پزشکان متخصص به بیماران گیلانغربی ویزیت رایگان ارائه کردند

رئیس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه از اجرای طرح مدد متخصصان پزشکی در گیلانغرب خبر داد و گفت: همسو با اجرای این طرح متخصصان پزشکی روز جمعه با مراجعه به مناطق محروم به مردم این شهرستان خدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

کتر فتاح فرخی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم و با توجه به نقش ارزنده مردم گیلانغرب در دوران دفاع مقدس بعنوان دومین شهر مقاوم کشور صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه طرح مدد متخصصان پزشکی بصورت سراسری در مناطق مختلف کشور اجرا می شود اظهارداشت: در قالب این طرح 12 نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص های سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه در بخش های جراحی، چشم پزشکی، قلب و عروق، داخلی، رادیولوژی، ارتوپدی، اطفال، زنان و زایمان، اورولوژی و مغز و اعصاب با حضور در گیلانغرب به مردم این شهرستان خدمات پزشکی ارائه می دهند.
دکتر بهمن پوریاور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با تمهیدات صورت گرفته تلاش می شود تا خدمات پزشکی به آخرین نفر ثبت نام شدگان ارایه شود گفت: پیش بینی می شود بیش از دو هزار نفر از مردم گیلانغرب امروز از پزشکان متخصص و فوق تخصص خدمات پزشکی رایگان دریافت کنند.
شهرستان گیلانغرب با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.

۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید