اخبار

روزانه 10 الی 15 هزار نفر به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه می کنند

روزانه 10 الی 15 هزار نفر به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه می کنند

 روزانه 10 الی 15 هزار نفر به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه می کنند

مدیر عامل بیمارستان امام رضا (ع) با اشاره به مطلب فوق در جمع مسئولین استان به برشمردن خدمات منحصر به فرد بیمارستان امام رضا (ع) پرداخت و گفت: این مرکز در ابتدا 515 تخت داشته که اکنون 714 تخت مصوب دارد که با احتساب دیالیز و اورژانس تعداد تخت ها به بیش از 841 تخت می رسد. ضریب اشغال تخت در این بیمارستان بعد از طرح تحول نظام سلامت به 83 درصد رسیده و زایمان طبیعی 8/2 درصد افزایش داشته است.

دکتر سروش با اشاره به موفقیت های بیمارستان امام رضا (ع) در عرصه سلامت گفت: کسب عنوان بیمارستان برتر در زمینه هتلینگ و دریافت لوح تقدیر از وزیر محترم بهداشت، انجام 12 عمل پیوند مغز استخوان بدون عارضه و ساخت و تجهیز بخش 12 تختخوابی ICU با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان از نقاط قوت این بیمارستان است. 

وی از توسعه مرکز مهارتهای بالینی که یک بخش منحصر به فرد در دانشگاه های غرب کشور می باشد و همچنین از بخش کاشت حلزون گوش و بهسازی و بازسازی سیستم تصفیه خانه فاضلاب خبر داد و گفت: ایجاد معاونت پژوهشی در مرکز که بتواند پشتوانه کارهای تشخیصی درمانی باشد و همچنین خرید تجهیزات سرمایه ای به نحوی که کلیه خدمات تشخیصی در مرکز انجام شود و نیز سامان دهی محیط بیرونی بیمارستان و پارکینگ را از پروژه های در دست اجراء برای ارتقاء خدمات این بیمارستان دانست.

دکتر سروش یکی از مشکلات عمده بیمارستان را محدودیت در منابع مالی و نیز عدم وصول مطالبات بیمارستان از بیمه های پایه از ابتدای سالجاری دانست.

۹ آذر ۱۳۹۴ ۱۴:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید