اخبار

دیدار فرماندار هرسین با ریاست دانشگاه

دیدار فرماندار هرسین با ریاست دانشگاه

فرماندار شهرستان هرسین به همراه سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بیان مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان هرسین و لزوم حل این مشکلات پرداخت .

آقای محمدی برخی از مشکلات عمده بهداشت و درمان شهرستان  را در حوزه درمان   جذب متخصص در رشته های مورد نیاز شهرستان به توجه به جمعیت بالای شهرستان و مراجعات بیماران از استان لرستان بدلیل نزدیکی و همجواری به شهرستان، راه اندازی و تجهیز مرکز فوریت های پزشکی چهر و چشمه کبود ، خرید و راه اندازی دستگاه CT scan جهت رفاه حال بیماران و کاهش اعزام بیماران به مرکز استان ،  بکارگیری نیروهای خدماتی و پشتیبانی در شبکه دانست.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از توجه ویژه ریاست دانشگاه به شهرستان هرسین به بیان برخی از اقدامات ماندگار در شهرستان هرسین در یک سال اخیر پرداخت.

دکتر کریم نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه و همکاری فرماندار محترم شهرستان با شبکه بهداشت و تایید این مشکلات در شهرستان هرسین ، قول مساعدت و پیگیری لازم را با همکاری نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی داد.

در این دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان هرسین نیز از توجه ویژه نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و ریاست دانشگاه  به شهرستان هرسین تقدیر کرد.

2

۱۵ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید