اخبار

مرکز فوریت های پزشکی بخش ازگله ثلاث باباجانی افتتاح شد

مرکز فوریت های پزشکی بخش ازگله ثلاث باباجانی افتتاح شد

 مراسم افتتاح مرکز فوریت های پزشکی بخش ازگله از توابع شهرستان ثلاث باباجانی و نیز کلنگ زنی ساختمان این مرکز روز دوشنبه با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار ثلاث باباجانی در این مراسم ایجاد پایگاه فوریت های پزشکی در این شهرستان صعب العبور و نیز با پراکندگی حوزه بخصوص در بخش ازگله را یک نیاز ضروری و حیاتی دانست.
علی گروسی اظهار کرد: برای ایجاد پایگاه مرکز فوریت های پزشکی محور تازه آباد به شیخ صالح نیز رایزنی هایی لازم انجام شده است.
وی اظهار کرد: کارکنان مرکز فوریت های پزشکی تمام توان خود را به کار بگیرند و سرعت انجام کار را در نظر داشته باشند که در کاهش میزان مرگ و میر نقش اساسی دارد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان کرمانشاه نیز گفت: در راستای طرح تحول سلامت و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت و نیز اجرای طرح توسعه با توجه به بعد مسافت ایجاد این مرکز را ضرورت دانستیم.
دکتر صائب مدرسی با بیان اینکه در استان کرمانشاه 51 پایگاه اورژانس فعال است افزود: از این تعداد 25 پایگاه آن جاده ای؛ 25 پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی که امروز یک مرکز فوریت های پزشکی بین جاده ای به آن اضافه شد.
شهرستان ثلاث باباجانی در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۵۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید