اخبار

برگزاری مراسم 16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

برگزاری مراسم 16 آذر در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی ، همزمان با 16 آذر روز دانشجو مراسم با شکوهی تحت عنوان تجلی اخلاص در سالن ورزشی شهدا با حضور رئیس دانشگاه ، معاونین ، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ، روسا و معاونین دانشکده ها و بیش از 1000 نفر از دانشجویان رشته های مختلف پزشکی برگزار گردید .
استقبال از دانشجویان با هدایای فرهنگی :
در ابتدای این مراسم و با ورود دانشجویان به سالن ، با هدایای فرهنگی و پذیرایی از آنها استقبال شد به طوری که قبل از شروع مراسم تمامی صندلی های خالی ورزشگاه اشغال شد .
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان سخنانی ضمن تبریک 16 آذر روز دانشجو ، جایگاه دانشجو به عنوان کسی که در تلاش برای کسب علم و دانش است را در نزد ائمه اطهار بزرگ برشمرد و روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت.

 دکتر حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز در سخنان خود به بیان شان و منزلت دانشجو پرداخت و گفت : در هر کشوری که توسعه اتفاق می افتد ، قطعا اولین جایی سرمایه گذاری در آن کشور دانشگاه است ، بنابراین برای توسعه یک کشور باید برای دانشگاه ، دانشجو جایگاه ویژه ای قائل بود .

یکی از برنامه های این مراسم ، تقدیر از 80 نفر از دانشجویان  برتر علمی در هر دانشکده بود که دانشجویان هدایای نقدی خود را از مسئولین دانشگاه و رئیس دانشکده دریافت نمودند .

با اخلاق ترین دانشجویان دانشکده ها نیز معرفی شدند و هدایایی نیز به رسم یادبود به آنها تعلق گرفت .

مقام آوران ورزشی ، فعالان فرهنگی عضو کانون های دانشجویی و تشکل ها و نهادهای فرهنگی  گروههای بعدی دریافت کنندگان جایزه بودند که مورد تشویق حضار قرار گرفتند .

یکی از قسمت های جذاب برنامه اجرای موسیقی زنده توسط گروه موسیقی دانشجویی دانشگاه بود که دانشجویان را به وجد آورد . این گروه موسیقی که اعضای آن از دانشجویان رشته های پزشکی - پیراپزشکی - بهداشت و پرستاری دانشگاه بودند ، در جشنواره فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی نیز شرکت نمودند ، گروه تئاتر دانشجویی ، کانون طاها نیز به اجرای تئاتر طنز پرداخت و در آن زندگی خوابگاهی را برای دانشجویان اجراء کردند .

یکی از نکات جالب این همایش بزرگ دانشجویی ، استفاده از دانشجویان عضو کانون ها و تشکل ها و فعالین فرهنگی دانشجویی در اجرای تمامی قسمت های برنامه از قبیل : تزئین سالن - قاری قرآن - مجری - موسیقی - تئاتر - اهداء جوایز و پذیرایی بود که زمینه تشویق دانشجویان برای عضویت در آمدن  در کانون های دانشجویی را فراهم آورد .
فروش غذای سالم به نفع کودکان تالاسمی و تست روان سنجی توسط غرفه کانون سلامت از دیگر حاشیه های این مراسم بود

16آذر94---------------روز دانشجو 3 

16آذر94---------------روز دانشجو 1 

16آذر94---------------روز دانشجو 2 

16آذر94---------------روز دانشجو 5 

16آذر94---------------روز دانشجو 6 

۱۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۳:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید