اخبار

همکاری مردم در پیشگیری از آنفلوآنزا ستودنی است/هیچ مورد فوتی در استان نداشتیم

همکاری مردم در پیشگیری از آنفلوآنزا ستودنی است/هیچ مورد فوتی در استان نداشتیم

همکاری مردم در پیشگیری از آنفلوآنزا ستودنی بوده و با عدم روبوسی، دست ندادن ، مراقبت از بیماران در منزل، شستشوی مرتب دست ها با آب و صابون و... موجب تثبیت وضعیت آنفلوآنزا در استان شده اند .

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت استان با اشاره به آماده باش این مرکز در ایام تعطیل به رصد دقیق وضعیت بیماری در تمام شهرستان ها اشاره کرد و گفت: افزایش در تعداد مبتالایان به بیماری آنفلوآنزا در استان مشاهده نشده است و استان در حالت با ثباتی به سر می برد.

دکتر حسین بیگلری این موفقیت را ناشی از هوشیاری مردم و اطلاع رسانی صحیح رسانه ها دانست و به تجلیل از شهروندان برای واکنش سریع و منطقی در قبال این بیماری  پرداخت.

وی گفت: مراجعه به داروخانه ها برای دریافت اکسن آنفلوآنزا نیز  که هفته گذشته شدت یافته بود پس ازاطلاع رسانی به شهروندان در زمینه عدم نیاز افراد عادی و سالم به تزریق این واکسن کاهش جدی داشته است.

وی با شاره به درج مطلبی مبنی بر فوت بیماران بر اثر آنفلوانزا در استان کرمانشاه در برخی سایتها افزود: خوشبختانه با همکاری مردم و اقدامات انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی و معاونت بهداشتی  ،تا کنون هیچ مورد فوتی بر اثر بیماری آنفلوآنزا در این استان مشاهده نگردیده است.

 

۲۲ آذر ۱۳۹۴ ۱۰:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید