اخبار

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت دکتر صادقی برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت دکتر صادقی برگزار شد

 مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت دکتر عزت الله صادقی فوق تخصص جراحی عروق و عضو برجسته هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کرمانشاه روز یکشنبه در سرسرای نوروزنژاد بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، مدیران و معاونان بیمارستان امام رضا و خانواده مرحوم دکتر صادقی حضور داشتند.
دو تن از دوستان و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این مراسم در خصوص شخصیت دکتر صادقی و دستاوردهای پزشکی وی مطالبی را بیان کردند.
در پایان این مراسم تصمیماتی به منظور نگارش نامه ای توسط اعضای هیات علمی دانشگاه خطاب به مسئولان عالی رتبه کشوری در خصوص وضعیت برخی از راه ها و نقاط حادثه خیز استان گرفته شد.
دکتر صادقی که تنها فوق تخصص عروق غرب کشور بود در آذر ماه سال جاری بر اثر سانحه رانندگی جان خود را در کمربندی کرمانشاه از دست داد.
در این تصادف سه دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه منجر به کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.

۱۳ دی ۱۳۹۴ ۱۴:۴۸

نظرات بینندگان

zp
۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
0
0

هیچ وقت تکرار نخواهد شد یادش گرامی

محمد رضا شاهین نیا
۱۳۹۴/۱۰/۱۴
0
0
0

با سلام و تسلیت مجدد به خانواده محترم مرحوم استاد دکتر صادقی و جامعه علمی و مردم قدر شناس کرمانشاه اینجانب به ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر کریم پیشنهاد میکنم در راه ارج نهادن به جامعه علمی و فراموش نشدن خدمات استاد مرحوم دکتر صادقی و بیاد ماندن این
چهره علمی در خطه غرب کشور یکی از بیمارستانهای کر مانشاه را بنام مرحوم دکتر صادقی نام گذاری نمایند با تشکر سر پرست بازنشسته مراکز بهداشتی درمانی محمد رضا شاهین نیا

پروانه قربانی
۱۳۹۴/۱۰/۱۶
5
0
0

روحش شاد و یادش گرامی و قرین رحمت باد


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید