اخبار

همایش ارتقاء کیفیت نان در مرکز بهداشت شهرستان هرسین

همایش ارتقاء کیفیت نان در مرکز بهداشت شهرستان هرسین

همایش ارتقاء کیفیت نان در مرکز بهداشت شهرستان هرسین برگزار شد.

در این همایش که با حضور کلیه خبازان شهرستان هرسین از توابع استان کرمانشاه برگزار گردید راهکارهای ارتقاء کیفیت و پخت صحیح نان و اهیمت آن در جلوگیری از برخی بیماری ها توسط مدرسین ارائه شد.

در این همایش که نهم دی ماه با حضور معاون فرماندار ، رئیس مرکز بهداشت ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ، رئیس اتاق اصناف ، رئیس اتحادیه خبازان و کلیه خبازان شهرستان هرسین در سالن اجتماعات مرکز بهداشت این شهرستان برگزار گردید مهندس سهرابی رئیس مرکز بهداشت شهرستان هرسین و مهندس جمشیدی کارشناس مسئول واحد سلامت محیط شهرستان در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم به مدعوین محترم ، اهداف برگزاری همایش را بیان کرد.

در ادامه این همایش مهندس میرزاحسینی معاونت محترم فرمانداری شهرستان هرسین در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از بانیان این جلسه ، بر ارتقاء کیفیت نان شهرستان بعنوان قوت غالب مردم تاکید کرده وابراز امیدواری کرد با تداوم این قبیل جلسات کیفیت نان شهرستان روز به روز بهتر شود.

سپس مدرسین این همایش آقایان مهندس مظفر جوزی از معاونت غذا و داروی دانشگاه پزشکی کرمانشاه و مهندس اسماعیل زاده مسئول آموزشگاه بهداشت اصناف ضمن اشاره به افزودنیهای غیرمجاز به نان و بیماریهای مرتبط در این زمینه ، راههای ارتقاء کیفیت ، سالم سازی و پخت اصولی نان را بطور مفصل و علمی توضیح داده و  همچنین در خصوص آزمایشات انجام شده بر روی نان های پخته شده مطالبی را بیان کردند.

همچنین در این جلسه آقای رضاعلی سهرابی رئیس اتحادیه  و چند نفر از خبازان در سخنانی مشکلات صنفی خود را با معاون فرماندار و روسای ادارات صنعت ، معدن و تجارت و مرکز بهداشت شهرستان در میان گذاشته و به سئوالات آنان توسط این مسئولین پاسخ داده شد.

۱۵ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید