اخبار

ریاست دانشگاه : سفر پیشین دکتر آقاجانی به کرمانشاه راه گشای حل بسیاری از مشکلات بود

ریاست دانشگاه : سفر پیشین دکتر آقاجانی به کرمانشاه راه گشای حل بسیاری از مشکلات بود

ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست هم اندیشی پیرامون اجرای طرح تحول نظام سلامت که هم اکنون با حضور روسا و معاونین درمان قطب زاگرس در حال برگزاری است، با اشاره به سفر چند ماه گذشته معاون درمان وزارت بهداشت به کرمانشاه آن را راه گشای بسیاری از مسائل در حوزه درمان استان کرمانشاه دانست و ابراز امیدواری کرد که سفر جاری معاون درمان نیز منجر به اتخاذ راهکارهای مفیدی شود.

دکتر حسین کریم اجرای طرح تحول نظام سلامت را انقلابی در حوزه بهداشت و درمان دانست که موجب افزایش رضایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و از ارسال تقدیر نامه هایی از طرف مسئولین و مردم بسیاری از شهرستان های استان کرمانشاه به وزارت بهداشت برای قدردانی از اجرای این طرح در منطقه خبر داد.

وی افزود: مردم منطقه پس از تحمل سالها رنج و محرومیت شاهد اجرای طرحی برای رساندن خدمات مناسب درمانی با هزینه بسیار کم به خود بودند که این مساله موجب افزایش رضایت آنها شد و مراتب قدرشناسی خود را با اسال این نامه ها به وزیر محترم بهداشت نشان دادند.

دکتر کریم  منطقه غرب کشور را منطقه ای بسیار محروم و نیازمند به توجه دانست و اظهار داشت: جمعیت 4 استان غرب کشور تقریبا معادل استان تهران است اما متاسفانه در طول سال های گذشته  با بی مهریهای فراوان مواجه شده و اکنون متاسفانه شاهد سرریز شدن مشکلات بسیاری به منطقه هستیم.

رییس دانشگاه در ادامه افزود : عدم توجه به ساخت زیر بناهای بهداشتی و درمانی در منطقه، موجب گسیل بخش زیادی از مردم به تهران و شهرهای بزرگ برای حل مشکلات درمان خود می شد اما هم اکنون با اجرای طرح تحول سلامت در یک سال و نیم گذشته تمام تلاش خود را بر انجام تمامی خدمات مورد نیاز مردم در استان گذاشته ایم و می خواهیم با فراهم آوردن بهترین امکانات و تمامی تخصص ها به اندازه کافی مانع از خروج بیماران از منطقه شویم.

۱۶ دی ۱۳۹۴ ۱۱:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید