اخبار

رضایتمندی مردم غرب کشور از برنامه تحول سلامت 80 درصد است

رضایتمندی مردم غرب کشور از برنامه تحول سلامت 80 درصد است

 

کرمانشاه - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: براساس بررسی های بعمل آمده بیش از 80 درصد از مردم منطقه غرب کشور از برنامه طرح تحول نظام سلامت رضایت دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا دکتر محمد آقاجانی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری اجلاس مدیران و معاونان درمان غرب کشور که در سالن اجتماعات بوستان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با وجود اینکه مردم غرب کشور از لحاظ زیرساخت های درمان با محدودیت هایی مواجه هستند ولی این میزان رضایت جای بسی خرسندی دارد.
آقاجانی تصریح کرد: در این اجلاس با حضور مدیران چهار منطقه در مورد دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت بحث شد و یا ابراز رضایتمندی از این طرح، جلسات اجرایی و کارشناسی خوبی برگزار شد.
وی از نشست مدیران و معاونان بخش درمان منطقه غرب کشور در کرمانشاه به عنوان چهارمین اجلاس قطب دانشگاه های کشور در حوزه درمان یاد کرد و افزود: خدمات سلامت و آموزش پزشکی کشور در 10 قطب تقسیم بندی شده است.
آقاجانی افزود: در اجلاس قطب غرب کشور (کرمانشاه) دانشگاه های کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان حضور داشتند که هدف از برگزاری آن انتقال برنامه ها، اهداف و سیاست های کلان وزارت بهداشت به دانشگاه های مستقر در قطب برای اجرای هرچه بهتر برنامه های ملی در حوزه درمان و نظام سلامت است.

** تبادل تجربیات موفق و ناموفق
وی از همفکری، تبادل نظر و انتقال تجارب موفق و ناموفق بین دانشگاه های مستقر در این استان ها به عنوان دومین هدف یاد کرد و گفت: این امر به بهتر اجرا شدن برنامه ها و ارتقای کیفیت خدمات سلامت کمک شایانی می کند.
آقاجانی اظهار کرد: الزامات منطقه ای هر منطقه از کشور دارای مسائل ویژه ای است چرا که بحشی از مسائل و معضلات کشوری است و برخی دیگر از معضلات ویژه منطقه است که این اجلاس مشکلات منطقه را بررسی می کند.
به گفته معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، مسائل سلامت مربوط به اربعین و عبور زائران از کرمانشاه و رسیدن به ایلام و مرز مهران یکی از مسائل منطقه ای است که در جلسه امروز بعد از
ظهر مورد بررسی قرار می گیرد.

۱۶ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید