اخبار

وزیر بهداشت در کرمانشاه: دکتر کریم یکی از بهترین روسای دانشگاه ها است

وزیر بهداشت در کرمانشاه: دکتر کریم یکی از بهترین روسای دانشگاه ها است

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برای یک سفر دوروزه به استان لرستان ، صبح پنجشنبه اول بهمن ماه وارد فرودگاه کرمانشاه شد .

در مراسم استقبال از وزیر بهداشت که دکتر شاه حسینی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه ، دکتر ساکی رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، حجه الاسلام افشار مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  و نیز اعضای هیات رییسه دانشگاه حضور داشتند ، دکتر هاشمی با اظهار رضایت و خشنودی از فعالیت های دانشگاه گفت : در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اقدامات توسعه ای خوبی صورت گرفته است و من از گزارش عملکرد این دانشگاه راضی هستم.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین استان کرمانشاه را دارای پتانسیل های خوبی عنوان کرد و افزود : این استان ظرفیت های مناسبی برای توسعه دارد و باید با همکاری و همدلی همه به جایگاه خود برسد.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با تقدیر از دکتر کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : من دکتر کریم را از حدود بیست سال پیش می شناسم در آن زمان هم ایشان با جدیت و نظم خاصی پیگیر امور بود.

دکتر هاشمی در این نشست با حمایت صریح از جامعه دانشگاهی و تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود : دکتر کریم یکی از منظم ترین و پرتلاش ترین روسای دانشگاه های کشور است و حجم کار سنگینی را درپیش گرفته است.

در این دیدار همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گزارشی از برنامه نوآورانه دانشگاه در راستای برنامه کشوری یافتن راهکارهایی برای پرداخت مطالبات سازمان های ییمه ای را ارائه نمود که مورد استقبال وزیر بهداشت قرار گرفت.

۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۲۶

نظرات بینندگان

طیبه کهزادی
۱۳۹۴/۱۱/۰۱
0
0
0

به نظر من هم دکتر کریم بهترین رئیسی بوده که دانشگاه کرمانشاه تا به حال داشته


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید