اخبار

اتوبوس دیابت به ادارات هم سرک می کشد

اتوبوس دیابت به ادارات هم سرک می کشد

اتوبوس دیابت که به منظور یافتن بیماران و افراد در معرض خطر دیابت به حرکت درآمده است به ادارات و سازمان ها هم سر می زند.

مسئول پروژه اتوبوس دیابت با اعلام آغاز بکار این اتوبوس در سطح شهر کرمانشاه گفت: این اتوبوس که مجهز به دستگاه های تشخیصی است هر هفته دریکی از مناطق شهر کرمانشاه به انجام آزمایشاتی رایگان از متقاضیان می پردازد و چنانچه  همکاران این پروژه فرد مشکوک به بیماری یا در معرض خطری را بیابند او رابه بیمارستان و درمانگاه های تخصصی ارجاع می دهند.

دکتر فاطمه رضوان مدنی با اعلام این مساله که نشانه های بیماری دیابت بسیار دیرهنگام ظاهر می شود و تنها با انجام آزمایش خود را نشان می هد، کشف موارد جدید مبتلا شده را کمک بزرگی به این افراد و نیز سیستم بهداشت و درمان دانست که موجب صرفه جویی بسیار در هزینه ها و نیز نجات جان و اعضای بسیاری از افراد می شود.

وی ضمن تقدیر از حمایت کلیه ارگان هایی که به راه اندازی این اتوبوس کمک کرده اند گفت: این اتبوس جهت بیمار یابی در دهه فجر راهی ادارات مختلف شده و به انجام آزمایشاتی از پرسنل آنها می پردازد.

دکتر رضوان مدنی فعالیت این اتوبوس را در روز 17بهمن ماه در سازمان جهاد کشاورزی، 18بهمن ماه در استانداری، 19بهمن ماه در سازمان مرکزی آموزش و پرورش و 21بهمن ماه در فرمانداری کرمانشاه اعلام کرد و افزود که این اتبوس هم اکنون در پارک معلم از ساعت 8/30 لغایت12/30 پذیرای همشهریان است.

۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ۱۲:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید