اخبار

خبر خوش برای مردم اورامان؛ مرکز سی تی اسکن جوانرود در آستانه بهره برداری قرار دارد

خبر خوش برای مردم اورامان؛ مرکز سی تی اسکن جوانرود در آستانه بهره برداری قرار دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر، سی تی اسکن جوانرود از نوع 16 زیمنس اسلایس در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) این شهرستان به بهره برداری می رسد.
به گفته حسین کریم با آغاز بکار این مرکز، ساکنان شهرستان های منطقه اورامان از سفر به کرمانشاه برای انجام سی تی اسکن بی نیاز می شوند زیرا دستگاه نصب شده قابلیت تهیه بهترین و مدرن ترین تصاویر را دارد.
وی اظهار کرد: برای خرید این دستگاه، 22 میلیارد ریال و نیز برای آماده سازی ساختمان، حمل و نصب آن 6 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین از راه اندازی یک دستگاه سی تی اسکن دیگر در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه تا پایان دهه فجر، خبر داد.
چهار شهرستان منطقه اورامان در مجموع جمعیتی حدود 200 هزار نفر دارند و با توجه به مرزی بودن بخش زیادی از این مناطق، ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی در آن منطقه مانند راه اندازی سی تی اسکن جوانرود، می تواند خبر خوبی برای ساکنان اورامان تلقی شود.

مردم شهرستان های جوانرود، روانسر، پاوه و ثلاث باباجانی پیش از این برای انجام یک سی تی اسکن ناچار بودند تا کرمانشاه بیایند و متحمل هزینه های گزافی شوند اما با راه اندازی مرکز سی تی اسکن در جوانرود، دیگر نیازی به آمدن تا مرکز استان ندارند.

۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۰:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید