اخبار

جشن یک سالگی راه اندازی بخش پیوند مغز استخوان در بیمارستان امام رضا برگزار شد

جشن یک سالگی راه اندازی بخش پیوند مغز استخوان در بیمارستان امام رضا برگزار شد
جشن یک سالگی راه اندازی بخش پیوند مغز استخوان در بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد.
به گزارش خبرنگار کردپرس، این جشن با حضور اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه،دکتر حسین کریم ریاست دانشگاه علوم پزشکی، عبدالرضا شعبانی شهردار کرمانشاه،فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، جعفر همتی مشاور عالی استاندار و جمعی دیگر از مسئولین و مدیران استان،جامعه پزشکی استان و  همزمان با آئین افتتاح چند پروژه در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه برگزار شد.
دکتر مهرداد پاینده مسئول بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان امام (ع)در این خصوص گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزء 5دانشگاه اول ایران در زمینه پیوند مغز استخوان است.
وی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته 14مورد عمل پیوند مغز استخوان در این بیمارستان انجام شده است، اظهار داشت: این 14بیمار فقط مربوط به استان کرمانشاه نبوده اند بلکه استان های همجوار را نیز شامل می شود.
پاینده کرمانشاه را سکاندار پیوند مغز استخوان منطقه غرب کشور دانست و خاطر نشان نمود: پس از آنکه بیمار سرطانی فاز اول درمان را پشت سر گذاشت مرحله دوم این است که از نجات یافتن خود اطمینان حاصل کند به همین ترتیب پیوند مغز استخوان ضربه نهایی را به بیماری می زند و بیمار را به سمت علاج می برد.
وی در پایان تصریح نمود: پیوند مغز استخوان راه علاج سرطان است که طی آن بیمار طی 1تا 3ماه را دریک اتاق مخصوص مشمول درمان های ویژه و پیچیده می شود.
در ادامه این مراسم از دکتر علی سروش ریاست بیمارستان امام رضا(ع)، مهرداد پاینده مسئول بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان و سرپرستاربخش سکینه قربانی با اهداء لوح تقدیر شد.
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید