اخبار

تقدیر بازرس کل قوه قضائیه از شفافیت در دانشگاه علوم پزشکی

تقدیر بازرس کل قوه قضائیه از شفافیت در دانشگاه علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی دستگاهی است که نظارت پذیری دارد و ما از این حرکت و همکاری استقبال می کنیم. 

بازرس کل قوه قضائیه در استان با اعلام این مطلب گفت: بهترین کار برای حسن جریان امور نظارت همگانی دستگاه های نظارتی است و لازم است برابر قانون مقوله پیشگیری در نظر گرفته شود.

محمد جهانیان با اشاره به اهمیت شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق و شفاف به عموم مردم گفت: خوشبختانه در دانشگاه علوم پزشکی این پاسخگویی وجود دارد.

وی سلامت عمومی مردم و آحاد جامعه را در رأس امور ارزیابی کرد و گفت: ارایه خدمات فراگیر به دورترین نقاط استان به ویژه با اجرای طرح تحول نظام سلامت که بیشترین خدمت را به مستمندان جامعه ارائه کرده است نظارت دقیقی را طلب می کند که خود تیم سلامت نیز در همن راستا باید به تقویت هرچه بیشتر واحدهای نظارتی بپردازد.

جهانیان با ذکر برخی از نارضایتی های مردم از مشکلات حوزه سلامت در استان مانند تجمع پزشکان و داروخانه ها در محوطه پارکینگ شهرداری و نیز اطمینان از سلامت مواد غذایی موجود در جامعه، گفت: نباید به تخلفات حوزه پزشکی بعنوان تخلفات صنفی نگاه شود.

وی با اشاره به این نکته که انجام تلاش و خدمات وسیع تبعاتی نیز دارد و افرادی ممکن است نخواهند کار پیشرفت کند گفت: سنگ اندازی ها نباید مانع نیل مدیران به اهداف شود بلکه بایستی برای کسب رضایت مردم تمام توان بکار برده شود.

بازرس کل قوه قضائیه که به اتفاق مدیران سازمان بازرسی در نشست بررسی پروژه های دانشگاه علوم پزشکی سخن می گفت افزود: دستگاه های دیگر برای اجرای پروژه هایی که در آینده موجب نجات جان بیماران می شوند باید تمام همکاری لازم را دداشته باشند و ما نیز در همین راستا آمادگی داریم تا پروژه ها هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

 وی افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی به صورت هماهنگ و شفاف با دستگاه های نظارتی همکاری می کند که این مساله جای تقدیر دارد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید