اخبار

اتاق عمل بسیار مدرن بیمارستان معتضدی به بهره برداری رسید +گزارش تصویری

اتاق عمل بسیار مدرن بیمارستان معتضدی به بهره برداری رسید +گزارش تصویری

با حضور مسئولین استان و دانشگاه اتاق عمل بسیار مدرن بیمارستان معتضدی به بهره برداری رسید.

رییس بیمارستان معتضدی در مراسم افتتاح این اتاق عمل ها که مجهز به پیشرفته ترین ابزار و وسایل مورد نیاز است گفت: این اتاق ها تحت سیستم اسکایپ است که علاوه بر ایجاد امکان راهبری عمل های پیچیده توسط تیمی خارج از بیمارستان، امکان آموزش گروه زیادی از دانشجویان را هم فراهم می کند.

دکتر سعید کاظمی همچنین به بازسازی بسیار حرفه ای بیمارستان در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: اکنون بیمارستان به شکلی آبرومند و حرفه ای آماده ارایه خدمت به مردم منطقه  غرب کشور می باشد.

مسئول تجهیزات پزشکی دانشگاه نیز در این مراسم با تاکید بر مدرن بودن اتاق های عمل بیمارستان فارابی از خرید تکنولوژی چراغ های مدرن اتاق عمل توسط دانشگاه و تولید این چراغ ها تحت لیسانس آلمان خبر داد و گفت : از این پس نه تنها نیاز منطقه را براحتی در کرمانشاه تامین خواهیم کرد بلکه امکان صادرات این چراغ ها به کشورهای همسایه را هم خواهیم داشت.

دکتر وهاب دهلقی افزود :مذاکرات برای تولید ابزار جراحی مورد نیاز اتاق عمل در استان هم به نتیجه رسیده است و بزودی تفاهم نامه های آن نیز به امضا خواهد رسید.

استاندار کرمانشاه نیز با ابراز مسرت از وضعیت بیمارستان معتضدی گفت: از فعالیت های دانشگاه بخصوص در زمینه کارآفرینی و انتقال تکنولوژی به استان حمایت خواهد کرد.

هشت 

هشت  

هشت  

هشت  

هشت

۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ۱۱:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید