اخبار

چند پروژه امداد و نجات با 26میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید

با حضور حسین باقری معاون وزیر کشور در کرمانشاه و رییس سازمان مدیریت بحران کشور چند پروژه امداد و نجات با اعتبار 26میلیارد ریال روز شنبه به بهره برداری رسید
با حضور معاون وزیر کشور در کرمانشاه؛
چند پروژه امداد و نجات با 26میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید
ایرنا - با حضور حسین باقری معاون وزیر کشور در کرمانشاه و رییس سازمان مدیریت بحران کشور چند پروژه امداد و نجات با اعتبار 26میلیارد ریال روز شنبه به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا انبار چند منظوره امدادی به مساحت 750 متر مربع و با اعتبار پنج میلیارد ریال در محل ساختمان دفتر آموزش و پژوهش استانداری و با هدف استفاده آموزش امداد و نجات و آموزش مدیریت حوادث غیر مترقبه و نیز استفاده جهت مرکز ورزش بانوان افتتاح شد.
در ادامه سه ایستگاه آتش نشانی تیپ B در مجموع با اعتبار 21 میلیارد ریال در محل های میدان شهدا، شهرک های صدرا و دولت آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.
در ادامه معاون وزیر کشور از محل ساماندهی رودخانه قره سو - ضلع غربی استانداری و ضلع شرقی میدان امام حسین(ع) بازدید کرد.
در این بازدید باقری در گفت و گویی اظهار داشت: ساماندهی رودخانه قره سو با توجه به امکان وقوع سیلاب های فصلی و نیز توجه جدی مردم و مسوولین برای ساماندهی هر چه سریعتر حاشیه رودخانه، مورد توجه سازمان مدیریت بحران کشور قرار گرفت و در سال گذشته دو میلیارد و 400 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی ستاد حوادث غیر مترقبه به این منظور اختصاص یافت و در مجموع تاکنون 10میلیارد تومان برای این منظور هزینه شده است.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۰:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید