اخبار

ایده های ابتکاری گروه مهندسی بهداشت محیط در سطح کشور اجرایی می شود

ایده های ابتکاری گروه مهندسی بهداشت محیط در سطح کشور اجرایی می شود

تیم سلامت محیط و کار وزارتخانه  به سرپرستی خانم مهندس ملک احمدی ریئس اداره عوامل محیطی موثر بر سلامت وزارت بهداشت از گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت امور بهداشتی بازدید کردند.

در این بازدید عملکرد و شاخص های برنامه های دوگروه محیط و حرفه ای مورد بررسی و قرار گرفت و پس از آن در جلسه ای که به منظور ارزیابی وضعیت و برنامه های معاونت بهداشتی برگزار شده بود مدیر گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی درخصوص اهم پروژه های دانشگاه گزارش داده و گفت: در بحث دخانیات راه اندازی کلینیک های مشاوره ترک دخانیات در مراکز بهداشت تابعه ونیز طرح ساخت وآماده سازی  تونل وحشت با همکاری بخش خصوصی در حال انجام است ودر نظر است ازاین طرح در هفته سلامت 95 رونمایی گردد.

مهندس کرمی همچنین یادآور شد در بهداشت مواد غذایی رستوران دوستدار سلامت در دست اقدام است و نیز پروژه روستای سالم در 14 روستا شروع به فعالیت نموده است که قرار است این برنامه در سال 95 به تعداد 42 روستا افزایش یابد بعلاوه در کلیه مراکز خصوصی و همه شهرستان ها در حال حاضر مدیریت پسماند فعال داریم.

تیم بازدید کننده وزارتخانه نیز در این جلسه با مطلو ب ارزیابی کردن عملکرد گروه بهداشت محیط و حرفه ایی ، ایده های ابتکاری گروه مهندسی بهداشت محیط را شایان توجه دانسته و عنوان کردند تلاش می شود این ایده ها در سطح کشور اجرایی شود .

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۴۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید