اخبار

سال آینده به سمت راه اندازی رشته های فوق تخصصی پزشکی حرکت می کنیم

سال آینده به سمت راه اندازی رشته های فوق تخصصی پزشکی حرکت می کنیم

دکتر حسین کریم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سال 94-93 موفق شدیم مجوز پنج رشته تخصصی را اخذ کنیم که این امر بسیار دشوار بود.
وی از راه اندازی رشته ارتوپدی به عنوان یکی از پنج رشته تخصصی یاد کرد و ادامه داد: رشته پوست و طب اورژانس از دیگر رشته های ایجاد شده در این دانشگاه است که رشته پزشک خانواده در بحث پرونده سلامت الکترونیک رشته ای دیگر است.
کریم، به اخذ مجوز برای رشته تخصصی چشم اشاره کرد و اظهار کرد: به منظور ایجاد رشته تخصصی چشم بازدیدهای لازم انجام شده و در انتظار اخذ مجوز به سر می بریم.
وی به جذب 60 متخصص و ارسال به شهرستان های در سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: در فراخوان تابستان گذشته 40 متخصص و در فراخوان مهرماه گذشته نزدیک به 40 متخصص دیگر در این دانشگاه جذب شده اند.
وی با تاکید براینکه جذب هیات علمی از مهم ترین برنامه های این دانشگاه است ادامه داد: در فراخوان کنونی جذب 25 عضو هیات علمی دیگر در دست اقدام قرار دارد.
به گفته وی، یکی از هدف گذاری های انجام شده در حوزه ریاست ایجاد تقریبی 600 پست هیات علمی در این دانشگاه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نخستین وظیفه بنده تامین سلامت و حفظ جان مردم است به همین دلیل در هدف گذاری ها و فراخوان های انجام شده نزدیک به 50 درصد از سهم پست هیات علمی به جذب هیات علمی در بخش بالینی اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سال آینده به سمت راه اندازی رشته های فوق تخصصی در حوزه سلامت و پزشکی حرکت می کنیم.

۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۴۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید