اخبار

کلینیک تخصصی درمانی شهرداری کرمانشاه افتتاح شد

کلینیک تخصصی درمانی شهرداری کرمانشاه افتتاح شد
کلینیک تخصصی درمانی شهدای شهرداری کرمانشاه با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استان، امروز(دوم اسفند) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، عبدالرضا شعبانی شهردار کرمانشاه در مراسم افتتاح این درمانگاه به سابقه محلی که کلینیک در آن احداث شده اشاره کرد و ادامه داد: این محل قبلا پناهگاه بود و پس از آن به عنوان اولین کلینیک دانشگاه علوم پزشکی کار خود را آغاز کرد. سپس به فرهنگسرا تبدیل شد و اکنون این مرکز دوباره با همکاری شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی به مرکز درمانی تبدیل شده است.
 
وی اظهار کرد: تلاش ما این است این ساختمان را به پلی‌کلینیک تخصصی تبدیل کنیم که پرسنل شهرداری و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

شهردار کرمانشاه در ادامه به شرایط اقتصادی شهرداری هم اشاره و یادآوری کرد: شهرداری ساختار متفاوتی نسبت به سایر دستگاه‌ها و ادارات دارد و باید از محل تلاش و کار خود نیروهای شهرداری هم هزینه پرسنل را بدهد و هم به مردم خدمات شهری ارائه کند.

به گفته این مسئول، در کشور ایران برخلاف سایر کشورها منابع پایدار درآمدی برای شهرداری‌ها وجود ندارد و آنها باید از عوارض ساخت و ساز و ... درآمد کسب کنند.

به گفته شعبانی در شرایطی که طی یکی دو سال اخیر رکود بر ساخت و ساز حاکم شده، درآمد شهرداری هم از محل عوارض، مالیات و پروانه‌های ساخت و ساز کاهش یافته است.

وی ادامه داد: بخشی از مطالبات شهرداری که البته مردم صاحب واقعی آن هستند از پزشکان است که خوشبختانه با مشارکت نظام پزشکی قرار شده این مشکل حل شود.

شهردار کرمانشاه از سایر دستگاه‌ها و ادارات هم خواست مطالبات خود را پرداخت کنند تا شهرداری بتواند خدمات بهتری به مردم ارائه کند.

شعبانی در بخش پایانی سخنان خود از شرایط حساس کنونی کشور یاد کرد و از همه خواست در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری داشته باشند.
۲ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید