اخبار

مراسم قشر بسیج با حضور تعدادی منتخبین مردم استان و بسیجیان دانشگاهی برگزار شد

مراسم قشر بسیج با حضور تعدادی منتخبین مردم  استان و بسیجیان دانشگاهی برگزار شد

پیش از ظهر امروز، مراسم روز قشر بسیج جامعه پزشکی با حضور منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونین و اساتید و پزشکان و کادر درمان وبسیجیان در دانشکده پزشکی استان کرمانشاه برگزار شد.

 سید قاسم جاسمی منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با حضور در این مراسم ضمن سپاس از مسئولینی که این جلسه را برگزار کردند، بیان داشتند: یک وظیفه شرعی، دینی، و سیاسی که از اول انقلاب تا کنون بر دوش ما گذاشته شده است، این است که در انتخابات شرکت کنیم.

 وی افزود: ما با حضور گسترده خود در انتخابات یک تودهنی به دشمن زدیم چرا که اگر این حضور ها اتفاق نیفتد، بلای سال 59 بر سر ملت ایران می آید و مردم ایران ثابت کردند که علی رغم چالش ها، مشکلات و گرفتاری هایی که در کشور وجود دارد بعد از 37 سال همچنان در صحنه هستند.

 جاسمی حضور مردم را تضمین کننده امنیت کشور دانست و افزود: جامعه پزشکی نیز با بصیرت ، آگاهی و شناختی که از اوضاع منطقه و مسائل جهانی و بین المللی داشتند، حضور بسیار خوبی در این دوره داشتند.

 منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین تقاضا از نمایندگان محترم استان کرمانشاه بیان کرد: ما نیازمند وحدت، همگرایی و هم سویی هستیم زیرا اگر نتوانیم این الفت قلوب، وفاق و همدلی را ایجاد کنیم، دود آن بر چشم مردم خواهد رفت و مردم استان متضرر خواهند شد.

 وی ادامه داد: دومین وحدت و اتحاد ما بین مسئولین و احاد مدیران در سطح استان است که امیدواریم این وحدت ایجاد شود و هدف ما که خدمتگذاری به این مردم عزیز است در مرحله عمل هم اجرا کنیم.

گفتنی است در این نشست حسن سلیمانی منتخب مردم کنگاور ،صحنه و هرسین و شهاب نادری منتخب مردم اورامانات نیز حضور داشتند و به تقدیر از حماسه سازی مردم در انتخابات پرداختند.

۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید