اخبار

آمادگی کامل فوریت‌های پزشکی کرمانشاه برای چهارشنبه‌سوری

آمادگی کامل فوریت‌های پزشکی کرمانشاه برای چهارشنبه‌سوری
معاون عملیات مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آمادگی کامل این مرکز برای چهارشنبه‌سوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس علمی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، فریدون صادقی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: هرساله که به ایام پایانی سال و آیین چهارشنبه سوری نزدیک می‌شویم، فعالیت همکاران ما در مرکز فوریت های پزشکی چندین برابر می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز همچون سنوات گذشته یکسری اقدامات پیشگیرانه در خصوص چهارشنبه سوری انجام داده‌ایم و آمادگی کامل برای رسیدگی سریع و آنی به حادثه‌دیدگان احتمالی را داریم.

صادقی تصریح کرد: همچنین به مدیران بیمارستان‌های طالقانی، امام خمینی(ره) و امام رضا(ع) کرمانشاه که معمولا بیشترین پذیرش اورژانسی را دارند، دستورات لازم برای حفظ آمادگی در شب چهارشنبه سوری داده شده است.

وی تاکید کرد: با استانداری، فرمانداری، شورای تامین و فرماندهی انتظامی استان نیز یکسری هماهنگی‌های لازم را برای رسیدگی فوری به حوادث احتمالی در چهارشنبه سوری انجام داده‌ایم.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این شب کلیه آمبولانس‌های مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه را در میادین و نقاط مختلف شهر مستقر خواهیم کرد که در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی بتوانیم سریعا وارد عمل شویم.

صادقی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این خواهد بود که بتوانیم شاهد چهارشنبه سوری آرامی همراه با نشاط برای مردم باشیم.

وی همچنین در خصوص آمادگی این مجموعه برای ایام نوروز گفت: از روز 26 اسفند تا 15 فروردین کلیه 370 نفر پرسنل مرکز فوریت های پزشکی استان لغو مرخصی هستند و به صورت آماده باش کامل به سر خواهند برد.

معاون عملیات مرکز فوریت های پزشکی کرمانشاه گفت: امسال برای ایام نوروز هفت پایگاه امداد جدید جاده ای و شهری را به پایگاه‌های قبلی خود اضافه کرده‌ایم و با 90 دستگاه آمبولانس آماده خدمات رسانی به گردشگران و میهمانان نوروزی خواهیم بود.

وی همچنین به آمادگی اورژانس هوایی مرکز فوریت‌های پزشکی کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون اورژانس هوایی کرمانشاه 123 پرواز داشته و 180 بیمار را جا بجا کرده و در این خصوص رتبه پنجم کشور را داریم.

صادقی خاطرنشان کرد: به دنبال خرید یک دستگاه بالگرد اختصاصی اورژانس هستیم که بتوانیم از این حیث از هوانیروز کرمانشاه مستقل شویم.

وی همچنین یادآور شد: خرید 70 دستگاه آمبولانس جدید و اضافه شدن آنها به ناوگان امدادی استان جزو برنامه های آتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ۱۴:۲۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید