اخبار

رییس دانشگاه در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت

رییس دانشگاه در پیامی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت
به نام خدا

 

سال 1394 سال پرکاری برای خدمتگزاران مردم در عرصه سلامت استان بود. از سویی برنامه طرح تحول نظام سلامت در حوزه ی درمان که سال گذشته آغاز شده بود، باید علی رغم بروز مشکلاتی در اجراء با جدیت و قدرت ادامه پیدا می کرد و البته شیرینی رضایت گسترده مردمی از این طرح در کاهش پرداختی از جیب مردم ، حذف زیر میزی ، برنامه مقیمی پزشکان و برنامه هتلینگ بیمارستانی و...  مشکلات را در پیش پای کارگزاران و برنامه ریزان سهل می نمود و از دیگر سو آغاز برنامه طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و طرح حاشیه نشینی و اندکی بعدتر طرح تحول نظام آموزشی نیز به این فعالیت افزوده شد.
در این سال دانشگاه توانست همپای برنامه های گسترده ای که در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی طراحی و برای اجراء ابلاغ می شد، طرح های وسیعی را برای تقویت زیرساخت های سلامت در قالب 250 پروژه در زمینه های مختلف در تمام شهرستان های استان آغاز و با پایش مستمر برای تسهیل اجرای آنها، تعداد قابل توجهی از این پروژه ها را در مناطق مختلف افتتاح کند.
جدای از آن، این دانشگاه در جهت جذب نیروهای تخصصی ، جذب پرسنل رده های مختلف ، افزایش بی نظیر امکانات و تجهیزات پزشکی تخصصی ، ورود تجهیزات بیمارستانی گسترده ، رشد بی سابقه رشته های تخصصی و تحصیلات تکمیلی ، اصلاح روندهای گوناگون در حوزه های معاونت های مختلف تلاش نموده و طرحها و برنامه های مختلفی را در این سال پرکار به اجرا در آورد.
اکنون که به پایان این سال رسیده ایم ، لازم می دانم از همه عزیزان ازجمله اعضای محترم هیات امنا ، اعضای محترم شورای سیاستگذاری ، اعضای محترم هیات رییسه ، اعضای محترم هیات علمی ، مدیران تلاشگر ، کارکنان عزیز و دانشجویان پویا برای این همت جمعی و حرکت در مسیر آرمان مشترک که همانا ارتقای دانش پزشکی و سطح سلامت جامعه است، تقدیر و تشکر نمایم.
ما سال 1395 را درحالی آغاز می کنیم که می کوشیم برای اجرای فازهای تحولی دانشگاه شامل پروژه های عمرانی و زیرساختی ، پروژه های اقتصادی و بهره وری ، ارتقای کیفیت و اصلاح روندها و دانشگاه نسل سوم ( فناوری و بین المللی سازی )که پاره ای از آنها در سال 1394 اجرایی و تعدادی دیگر در مرحله مطالعه بوده است ، هم پیمان شویم و باور داریم که این دانشگاه می تواند با همت جمعی و حمایت عمومی، کاستی های سالهای گذشته را  جبران و درشمار دانشگاه های برترکشور درآید و روشن است که پیمودن این راه، همدلی ، همزبانی ، همت و تلاش مضاعف را بیش از پیش طلب می نماید .

بار دیگر ضمن تقدیر از تک تک شما همکاران محترم ، بهار و نوروز و سال نو را به همه شما همکاران عزیز و خانواده های محترم تان تبریک می گویم . امیدوارم سال پیش رو برای همه شما سرشار از موفقیت و کامیابی و سلامت و خوشدلی باشد.

 

دکتر حسین کریم

رییس دانشگاه

۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید