اخبار

دکتر کریم ازرضایت مردمی از حوزه سلامت در ایام نوروز خبرداد

دکتر کریم ازرضایت مردمی از حوزه سلامت در ایام نوروز خبرداد

در تمام ایام نوروز تیم های سه بخشی دانشگاه از مراکز و شهرستان ها بازدید کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت:براساس برنامه ریزی انجام شده تیم هایی با سرپرستی معاونان دانشگاه و حضور نمایندگان حوزه های مختلف به کرات بیمارستان ها را مورد بازدید وارزیابی قرار داده و باسفرهای روزانه به تمام شهرستان های استان سفرکرده و از نزدیک درجریان روند فعالیتها قرار گرفتند.

دکتر حسین کریم گفت: در پایان هر روز معاونان دانشگاه گزارش بازدیدها را به من ارائه میدادند که برآیند این گزارش ها مثبت بوده و حکایت از عملکرد خوب همکاران و خادمان سلامتداشت.

وی با اشاره به اینکه در ایامی که معمولا خانواده ها در سفر و استراحت به سر می برند ، همکاران من درمحل های کار حاضر بوده اند گعت: رضایت مردم برای ما بسیار مهم بود که خوشبختانه این رضایتمندی براساس بازرسی های سازمان های خارج از دانشگاه حاصل شده است.

دکتر کریم گفت: متاسفانه امسال هم تصادفات جاده ای جان تعدادی از هم وطنان مان را در جاده های استان گرفت ولی درکل بحران خاصی در حوزه سلامت نداشتیم.

وی همچنین از تلاش شبانه روزی دست اندرکاران سلامت تقدیر کرد و آرزو کرد سال جدید سال توجه بیشتر مردم به سلامت خود و کوشش مضاعف دانشگاه علوم پزشکی برای توسعه خدمات سلامت باشد،

 

۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید