اخبار

با جذب اعتبارات لازم ، 102 مرکز بهداشتی در استان احداث می شود

با جذب اعتبارات لازم ، 102 مرکز بهداشتی در استان احداث می شود

با اعتبار 600 میلیارد ریال تعداد 102 مرکز سلامت جامعه ، پایگاه سلامت و مرکز بهداشتی ، درمانی روستائی در استان احداث می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به هدف احداث 17 مرکز سلامت جامعه و 68 پایگاه سلامت در سراسر استان 400 میلیارد ریال اعتبار از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در روزهای پایان سال گذشته دریافت نموده است.

دکتر ابراهیم شکیبا با اشاره به اینکه در حال حاضر برای 17 مرکز سلامت جامعه زمین تأمین شده و برای احداث 22 پایگاه سلامت نیز زمین موجود می باشد گفت: برای تأمین زمین های مورد نیاز دیگر نیز تلاش می کنیم.

وی همچنین از جذب 75 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای احداث 17 مرکز بهداشتی ، درمانی روستائی در استان اشاره کرد و گفت: مابقی اعتبار لازم که حدود 125 میلیارد ریال دیگر است نیز متعاقباً جهت اقدام برای احداث از سوی وزارت بهداشت تأمین می گردد.

با این اقدام که در واقع جهشی در حوزه سلامت محسوب می شود کلیه مراکز و پایگاه ها دولتی نوساز می شوند.

گفتنی است این اقدام در یک استان دیگر انجام شده است که خوشبختانه با جلسه اضطراری با حضور معاون بهداشتی وزارت بهداشت و با تأکید بر ارتقاء استان هایی که نیاز دارند در روزهای پایانی سال این امر مصوب گردید.

۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید