اخبار

ریاست دانشگاه: اقدامات خیرین بسیار مهم و تاثیرگذار است

ریاست دانشگاه: اقدامات خیرین بسیار مهم و تاثیرگذار است

اولین جلسه هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان درسال 1395 در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی با حضور جناب آقای دکتر حسین کریم برگزار گردید.
دکتر کریم در این جلسه نقش خیرین را در پیشرفت سطح سلامت نقشی مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: بی‌شک اقدامات  بسیار بزرگ و ارزشمندخیرین  سبب ایجاد آسایش و آرامش در مردم  می‌شود و باید امکانات لازم برای حضور خیرین در دانشگاه فراهم شود.
ریاست دانشگاه افزود: امیدوارم با مشارکت خیرین ارجمند بتوان این دانشگاه را به اهداف و برنامه‌هایی تدوین شده ورفع نیازهای حوزه سلامت نزدیک ساخت.
قنبری مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان نیز در این دیدار ضمن تبریک حلول ماه رجب با بیان این نکته که مجمع خیرین یک سازمان مردم نهاد محلی ومعمولی نبوده بلکه ملی باشداظهار داشت : جمعی از افراد خیر، صاحب نظران عرصه سلامت وفعالین اجتماعی در این مجمع حضور دارند که مورد وثوق جامعه هستند وجایگاهی مناسبی برای استفاده دانشگاه علوم پزشکی از توان های مردمی است.

دکتر کریم ضمن قدردانی از تلاش مجمع  خیرین  به بیان نیازها و اولویت های گسترده حوزه سلامت پرداخت و از خیرین تقاضامند کرد تا کنار دانشگاه برای رفع  نیازهای سلامت استان تلاش کنند.

1

۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ۱۰:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید