اخبار

کرمانشاه انقلاب "توسعه بیمارستانی" را انتظار می‌کشد

کرمانشاه انقلاب "توسعه بیمارستانی" را انتظار می‌کشد

مدیر پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: تا پایان سال انقلابی بزرگ را در توسعه همه جانبه بیمارستانهای استان شاهد خواهیم بود.

 به گزارش خبرنگار سرویس «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر علی کریمی در نشست بررسی پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که (22 فروردین ماه) در محل بیمارستان طالقانی کرمانشاه برگزار شد با اشاره به نیاز استان به اجرای پروژه‌های زیرساختی و عمرانی بخش سلامت، گفت: در همین راستا پروژه‌های بسیاری از سال 1393 در استان کلید خورد.

 

وی تصریح کرد: از مجموع پروژه‌های تعریف شده تاکنون 61 پروژه افتتاح و 92 پروژه دیگر در دست اقدام است که برخی از این پروژه‌ها اعتباراتی ده‌ها میلیارد تومانی دارند.

 

کریمی با بیان اینکه پروژه هتلینگ تمام بیمارستانهای استان در دست انجام است، گفت: امسال هتلینگ چهار بیمارستان امام علی (ع)، امام خمینی (ره)، طالقانی و فارابی به بهره برداری می‌رسد.

 

وی افزود: همچنین فاز دوم ساخت بیمارستانهای صحنه، اسلام آبادغرب و پاوه نیز به مرحله‌ای رسیده‌اند که باید از اداره کل راه و شهرسازی به دانشگاه واگذار شوند.

 

کریمی از ساخت پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی متعدد در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

 

مدیر پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه پروژه‌های عظیمی در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در حال انجام است، گفت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان سوختگی است که ساخت آن در مراحل پایانی خود قرار دارد.

 

کریمی افزود: همچنین ساخت کلینیک ویژه این بیمارستان نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد و کلینیک بخش رادیوتراپی بیمارستان نیز با 100 تخت در مرحله مناقصه برای ساخت قرار دارد که ساخت آن جزو اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه محسوب می‌شود.

 

کریمی به توقف دو تا سه ماهه پروژه‌های عمرانی دانشگاه به خاطر مشکلاتی که در بحث شهرداری‌های مناطق مختلف وجود دارد اشاره و اظهار کرد: بطور مثال تنها در یک مورد، پروژه عمرانی چهار میلیارد تومانی بیمارستان فارابی کرمانشاه تنها به خاطر چند درخت متوقف شده است که رفع این مشکلات همکاری بیشتر شهرداری و شورای شهر کرمانشاه را می‌طلبد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری همه نهادها و ارگانهای استان و نیز بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تا پایان سال جاری بتوان شاهد انقلابی بزرگ در زمینه توسعه همه جانبه بیمارستانهای استان بود.

 

۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۴۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید