اخبار

شورای تامین بهداشت روانی" تشکیل شد

شورای تامین بهداشت روانی" تشکیل شد

به منظور ایجاد امکان بررسی جامع مسایل دانشجویی در هر دانشگاه و استقرار فرایندهای موثر در بهداشت روانی دانشجویان و با هدف تعدیل موانع محیطی رشد استعداد های فطری آنان در دانشگاه تشکیل شده است .

همزمان با هفته سلامت اولین جلسه شورای تامین بهداشت روانی با حضور ریاست دانشگاه تشکیل گردید.

در این جلسه خانم عباسپور رییس اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویان پس از ارایه گزارش عملکرد اداره مشاوره در سال گذشته به بیان مسایل و مشکلات جاری دانشجویان پرداختند . کریم ریاست دانشگاه نیز ضمن اشاره به اهمیت گسترش ارایه خدمات مشاوره ای به دانشجویان به لزوم تشکیل گروههای همتایار مشاور و تقویت کانون های سلامت روان در بین دانشجویان تاکید کرد.

دکتر کریم گفت: لازم است علاوه بر آموزش هایی در زمینه چگونگی رویارویی با شکست و مهارتهای تحصیلی، در خصوص نیاز به خدمات مشاوره ای در میان دانشجویان فرهنگ سازی انجام شود.

دکتر علی بخشی معاونت فرهنگی، دانشجویی نیز با اشاره به اینکه هماهنگی بین بخشی با سایر ادارات از جمله سازمان بهزیستی می تواند راهی برای گسترش خدمات مشاوره ای به دانشجویان باشد.

با توجه به موافقت اعضاء مقرر گردید هسته ای جهت آموزش مهارتهای زندگی به دانشجویان با هدف توانمند سازی و ارتقاء سلامت روانی – اجتماعی آنان  در قالب شرکتهای دانش بنیان تشکیل گردد. با توجه به اهمیت بحث سلامت روان دانشجویان و استمرار برنامه ها ی انجام شده مصوب گردید جلسه هرسه ماه یک بار برگزار گردد.

۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید