اخبار

کارگاه دو روزه گزینشگران غرب کشور در کرمانشاه

کارگاه دو روزه گزینشگران غرب کشور در کرمانشاه
کارگاه 2 روزه صدور رای ویژه مدیران و اعضا هسته های گزینش دانشگاههای علوم پزشکی غرب و جنوب غربی کشور با حضور استانهای کردستان ؛ ایلام؛ همدان ؛ لرستان ؛ استان مرکزی ؛ خوزستان ؛ دزفول ؛ دانشگاه علوم پزشکی ایران به میزبانی هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار گردید.
در جلسه افتتاحیه در مورخه 14 ارددیبهشت 1395 دکتر حسین کریم  ریاست دانشگاه ؛ ضمن خیر مقدم در خصوص گزینش گفت : گزینشها توانسته اند اهداف متعالی بواسطه جذب افراد کارآمد برای کشور و دولتها به ارمغان بیاورد. فرمایشات بزرگان دین ؛ خصوصا" امیر المومنین (ع) و امام راحل و مقام معظم رهبری سر مشقهایی است برای کار و خدمت در دستگاههای دولتی ؛ امیدوارم برای این بزرگواران شاگردانی خوب و برای آیندگان نمونه هایی در خور باشیم.
الحمدالله برجسته ترین افراد در گزینشها کار می کنند و واقعا" سعی دارند که توصیفهای حضرت امام (ره) در مورد اعضای گزینش را محقق کنند. در حال حاضر مدیران دانشگاه ؛ گزینش را بازوی توانمند و چشم بینا و قابل اعتماد می دانند .
آقای رضا محمودی ؛ مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت بهداشت ؛ درمان و آموزش پزشکی نیز در این کارگاه به بیان اهداف جلسه جاری و ابراز رضایت از عملکرد هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پرداخت.

1
1
1

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید