اخبار

تمامی بیمارستان های کرمانشاه با بیمه ها قرارداد دارند

تمامی بیمارستان های کرمانشاه با بیمه ها قرارداد دارند
 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اعلام کرد که تمامی بیمارستان های استان با بیمه های اصلی کشور قرارداد دارند.
قباد محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی در استان کرمانشاه 17 بیمارستان دارد که آنها با شرکت های بیمه ای همکاری تنگاتنگی دارند.
وی همکاری شرکت های بیمه ای با دانشگاه علوم پزشکی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اجرای طرح تحول سلامت بیمارانی که به بیمارستان ها مراجعه می کنند تنها سه تا شش درصد هزینه های درمانی را پرداخت می کنند و باقی هزینه ها توسط شرکت های بیمه ای تامین می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در رابطه با پرداخت بدهی شرکت های بیمه ای به دانشگاه علوم پزشکی گفت: شرکت های بیمه ای متاسفانه به دلیل مشکلاتی که در تامین اعتبار دارند تاکنون نتوانسته اند بدهی های خود به بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را پرداخت کنند.
محمدی، بدهی شرکت های بیمه ای به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را 2 هزار و 500 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تاخیر در پرداخت این بدهی باعث شده که دانشگاه علوم پزشکی در پرداخت کارانه و مزایای پزشکان و سایر پرسنل بیمارستان ها با مشکل رو به رو شود.
وی وعده داد که در صورتی که شرکت های بیمه ای بدهی خود به دانشگاه علوم پزشکی را پرداخت کنند علاوه بر پرداخت مطالبات پرسنل، بدهی های خود به شرکت های داروسازی و تجهیزات پزشکی را نیز پرداخت خواهیم کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تاکید کرد: در صورتی که بدهی شرکت های بیمه ای پرداخت نشود دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با مشکلات جدی رو به رو خواهد شد.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید