اخبار

موافقت اصولی با تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان اسلام آباد غرب

موافقت اصولی با تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان اسلام آباد غرب

به استناد رای صادره در دویست و پنجاه و سومین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی ، با تاسیس مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان اسلام آباد غرب موافقت گردید.

گفتنی است مجتمع آموزش عالی سلامت یکی از اجزاء دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی درمانی استان است که تابع ضوابط و مقرارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که به استناد سند راهبردی گسترش جغرافیایی آموزش عالی سلامت و بر اساس مصوبه شورای گسترش دانشگا های علوم پزشکی در مناطق واجد شرایط تاسیس می شود.

مجتمع آموزش عالی سلامت به منظور توسعه هدفمند آموزش عالی سلامت  در عرصه منطقه مربوطه و با هدف عدالت در دسترسی به آموزش عالی ،بومی گزینی در پذیرش دانشجو و تربیت نیروی انسانی در مقاطع  کاردانی و کارشناسی شهرستان مربوطه و همچنین انجام پژوهش علمی در خدمات سلامت فعالیت می نماید.

مدرسین و مربیان این مجتمع شامل اعضای هیات علمی دانشگاه ، متخصصین واجد شرایط شاغل در بیمارستان شهرستان، پزشکان عمومی و کارشناسان واجد شرایط در بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان و مربیان مراکز بهورزی هستند و مرجع صدور مدرک تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و دانشجویان ملزم به پرداخت شهریه هستند.

این مجتمع با وظیفه تربیت نیروی انسانی رشته های علوم پزشکی ارائه دهنده خدمات سلامت ، آموزش عمومی سلامت برای جمعیت شهرستان، برگزاری دوره های مختلف آموزشی مداوم  و برگزاری آموزش حین خدمت کارکنان شبکه بهداشتی و درمانی و آموزشی ارائه خدمت می کند.

 

۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید