اخبار

رئیس دانشکده دندان پزشکی پزشکی خبر داد؛ راه اندازی اولین آزمایشگاه تخصصی آسیب شناسی دهان و فک و صورت در استان کرمانشاه

رئیس دانشکده دندان پزشکی پزشکی خبر داد؛ راه اندازی اولین آزمایشگاه تخصصی آسیب شناسی دهان و فک و صورت در استان کرمانشاه
رئیس دانشکده دندانپزشکی استان کرمانشاه گفت: اولین آزمایشگاه تخصصی آسیب شناسی دهان و فک و صورت در دانشکده دندانپزشکی راه اندازی شد.
دکتر روح الله شریفی رئیس دانشکده دندانپزشکی استان کرمانشاه در مورد آزمایشگاه تخصصی آسیب شناسی دهان و فک و صورت به خبرنگار شهد شفا توضیح داد: آزمایشگاه تخصصی آسیب شناسی دهان و فک و صورت برای اولین بار در استان و در دانشکده دندانپزشکی راه اندازی شده است.
 
وی بیان کرد: کارکنان این دانشکده از نیروهای خود دانشکده دندان پزشکی هستند  و در استان های همجوار فقط استان همدان از این آزمایشگاه برخوردار است.
 
رئیس دانشکده دندانپزشکی تشریح کرد:  آزمایشگاه تخصصی آسیب شناسی دهان و فک و صورت برای بررسی نمونه های پاتولوژی ضایعات ناحیه سروگردن و اطلاع از روند بیماری ها و شناخت و تشخیص میکروسکوپی ضایعات دهان و فک و صورت است.
 
شریفی هدف از ایجاد این آزمایشگاه را ارتقاء سلامت در جامعه دانست و افزود: کلیه گروه های دندان پزشکی و گروه های پزشکی، مخصوصأ متخصصین گوش و حلق و بینی و جراحان پلاستیک می توانند ضایعات نمونه گیری شده ناحیه سر و گردن را برای آزمایش و تشخیص به این آزمایشگاه ارجاع دهند.
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید