اخبار

تصویب پردیس اصلی ترین مطالبه دانشگاه از سفر ریاست جمهوری است

تصویب پردیس اصلی ترین مطالبه دانشگاه از سفر ریاست جمهوری است
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خواسته دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سفر رییس جمهور، تصویب پردیس دانشگاه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، دکتر حسین کریم در  نشست هم اندیشی مسئولین استان با نخبگان در راستای آمادگی برای سفر رییس جمهور به کرمانشاه که در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: همه سازمانها و ادارات با کوهی از مشکلات چشم امید به سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان دوخته‌اند.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین موارد در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بحث ضعف زیرساختهای این دانشگاه چه در بخش آموزش و چه در بخش درمان است.
کریم خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثر بیمارستانهای استان کرمانشاه کهنه و قدیمی بوده و بسیار فرسوده هستند، دانشکده ها نیز تقریبا همین وضعیت را دارند و از لحاظ زیرساختی بسیار وضعیت بدی دارد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در خصوص راه اندازی پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، یک طلب جدی همه اساتید و اعضای هیات علمی این دانشگاه از مسئولین استان و سفر رییس جمهور است.
وی تاکید کرد: اولین اولویت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از سفر هیات دولت به استان تصویب و راه اندازی پردیس دانشگاه است.
کریم خاطرنشان کرد: اگر در این سفر این کار صورت نگیرد باعث دلخوری همه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خواهد شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همچنین بحث ساخت بیمارستان سرپل ذهاب از دیگر نیازهای اصلی بخش درمان استان از سفر رییس جمهور و اعضایت هیات دولت به استان است.
وی افزود: بحث شیمی درمانی و رادیوتراپی از دیگر خواسته های استان در بخش درمان از سفر هیات دولت است چراکه باید به هر ترتیبی که شده مریض های سرطانی را از این وضعیت نجات دهیم.
کریم اظهارکرد: تاکی قرار است استانهای برخوردار کشور هنوز مجوز استخدام در سیستم بهداشت و درمان خود را داشته باشند، اما استانهایی همچون کرمانشاه، نه.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بحث تحول نظام سلامت کشور شاید اصلی ترین برگ برنده دولت یازدهم بوده که باعث افزایش رضایتمندی مردم شده است اما ما نگرانیم که در این سال آخر عمر دولت این طرح به دلیل عدم پرداخت طلب بیمارستانها توسط شرکتهای بیمه ای با تهدید مواجه شود که اگر اینچنین شود دولت در انتخابات بعدی با مشکل مواجه خواهد شد.
وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم بزرگترین برگ برنده دولت به نقطه ضعف آن تبدیل شود.
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید