اخبار

325 کرمانشاهی به دلیل آلودگی هوا به بیمارستان ها مراجعه کردند

325 کرمانشاهی به دلیل آلودگی هوا به بیمارستان ها مراجعه کردند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مراجعه 325 نفر به بیمارستان های استان به دلیل آلودگی هوا بر اثر ورود ریزگردها در روزهای جمعه و شنبه خبر داد.
دکتر ساره محمدی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار مربوط به 48 ساعت بوده و تا پایان روز شنبه گزارش شده که مصادف با اوج آلودگی هوای استان در ماه اخیر بوده است.
وی اظهار کرد: از 325 نفر مراجعه کننده به بیمارستان های استان، 10 نفر به دلیل وضعیت جسمانی نامناسب براثر تنفس در هوای آلوده بستری شده اند.
محمدی ادامه داد: افرادی که به مشکلات ریوی، آسم و یا قلبی مبتلا هستند سعی کنند در هوای آلوده از منزل خارج نشوند و در غیر این صورت از ماسک استفاده کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر نوشیدن مایعات زیاد در افطار تا سحر تاکید کرد و افزود: نوشیدن شیر، مصرف میوه ها و سبزی های تازه در کاهش آثار سوء برجای مانده از ریزگردها در بدن تاثیرگذار است.
کیفیت هوای کرمانشاه روزهای پنجشنبه و جمعه هفته در وضعیت بحران قرار داشت.
از ابتدای سال جاری تاکنون، هوای کرمانشاه 9 روز در حالت هشدار و یک روز در حالت اضطرار و دو روز در وضعیت بحران قرار داشته است.
شهروندان کرمانشاه در سال 94 هم، 36 روز در هوای خارج از استاندارد نفس کشیدند که 33 روز آن شرایط هشدار و سه روز هم وضعیت اضطرار را تجربه کردند.
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۴۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید