اخبار

ضیافت شام معاونت فرهنگی دانشجوبی به مناسبت نیمه رمضان + گزارش تصویری

ضیافت شام معاونت فرهنگی دانشجوبی  به مناسبت نیمه رمضان + گزارش تصویری
شامگاه سه شنبه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) ضیافت شامی  از طرف معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی، در سلف سرویس خوابگاه بوستان برگزار شد.
 این مراسم برای خانواده های شورای فرهنگی دانشگاه، شورای برنامه ریزی دانشگاه، شورای امر به معروف و نهی از منکر ، هییت نظارت بر کرسیهای آزاد اندیشی، رابطین فرهنگی مراکز، دبیران امر به معروف و نهی از منکر، مسولین ادارات معاونت فرهنگی دانشجویی، کانون های دانشجویی و پرسنل معاونت فرهنگی دانشجویی و کادر اجرایی با حضور معاون فرهنگی دانشجویی، رئیس بسیج جامعه پزشکی و دیگر مسئولین برگزار شد.
 بعد از اقامه نماز و تواشیح ، دکتر علی بخشی معاونت فرهنگی دانشجویی ضمن  آرزوی قبولی طاعات، ماه رمضان را ماهی پر از خیر و دوری از گناه و انحرافات دانست و همه را به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر دعوت کرد.
 حجت الاسلام و المسلمین حاج جواد افشار نجفی ،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع) ، همگان را به پیروی از این امام بزرگوارفراخواند و گفت: پیامبر اکرم(ص) هنگامیکه به طائف می رود، مردم با سنگ به استقبال وی می روند و زمانی که رسول اکرم(ص) مصدوم در مکانی می نشیند، یک بنده سیاه چهره برای وی انگور می آورد و بعد از صحبت پیامبر با وی، این بنده، ایمان می آورد و لذا پیامبر بزرگوار اسلام رسالت داشته است که فقط برای هدایت آن بنده از مکه به طائف برود.
 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان  افزود: خداوند در قرآن بیان کرده است که "ای کسانی که ایمان آورده اید، یاریگر خدا باشید" بنابراین ما نباید بگذاریم دین خدا بر زمین بیفتد و با کارهای اشتباهی که انجام می دهیم، اهل بیت علیهم السلام تنها بماند.
 حجت الاسلام و المسلمین حاج جواد افشار نجفی با بیان اینکه نزدیکان امام حسن مجتبی(ع) برای پول وی را تنها گذاشتند، توضیح دادند: خانواده امام حسن مجتبی(ع) بعد از سه روز روزه داری،نان خود را به مسکین، یتیم و اسیر دادند، بنابراین برای اینکه ما پیرو اهل بیت علیهم السلام باشیم نباید در زمین فساد کنیم.
 در پایان مراسم مسابقه فرهنگی بین حضار برگزار شد و به ده نفر از شرکت کنندگان، جوایزی اهداء شد.

1
1
1
1
1
1
1

 

 

۲ تیر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید