اخبار

پیام رییس دانشگاه به مناسبت انتخاب دانشگاه به عنوان مرکز کلان منطقه

پیام رییس دانشگاه به مناسبت انتخاب دانشگاه به عنوان مرکز کلان منطقه
به نام خدا

کسب موفقیت انتخاب استان کرمانشاه به عنوان مرکز کلان منطقه آمایشی ۳ را به همه مردم استان کرمانشاه تبریک می گویم.

شما عزیزان دانشگاهی نیک می دانید که این موضوع از جنبه های گوناگون قابل بررسی و دارای اهمیت است اما بنده در اینجا به دو موضوع اشاره می کنم:
نخست آنکه این موفقیت بزرگ برای استان کرمانشاه بی شک منشا خیر و تحول در راستای توسعه خدمات سلامت در تمام ابعاد آن از جمله توسعه،آموزش،پژوهش و فناوری، درمان، بهداشت ،دارو و غذا ،دانشجویی و فرهنگی خواهد بود و زمینه را برای همکاری بیشتر، توام با تعامل و هم اندیشی با استانهای منطقه در جهت اعتلای غرب کشور ، فراهم می نماید.

دوم آنکه دست یافتن به این توفیق سهل و ساده نبوده و رسیدن به آن علی رغم کاستی های موجود، تلاش پیگیر و همت بالایی می طلبید که لله الحمد همکاران بنده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تلاش جمعی قابل تقدیر و مثال زدنی بدان دست یافتند. 

تقدیر ویژه من از اعضای محترم هیات امنا، اعضای محترم شورای سیاستگذاری، معاونان دلسوز، اعضای شریف هیات علمی ، مدیران و کارکنان گرامی دانشگاه است که خالصانه خود را در راه توسعه دانشگاه وقف نموده اند و لازم می دانم از عنایات خاص جناب آقای دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، معاونان محترم و کلیه مدیران ستادی وزارت متبوع که در این راه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را یاری رساندند و نیز مدیران ارشد استان و نمایندگان محترم مردم صمیمانه تقدیر وتشکر کنم.

ما گام مهمی در راستای بازگرداندن اقتدار استان کهن کرمانشاه به عنوان محور و مرکز غرب کشور برداشتیم و امیدواریم درسایه همدلی و تلاش مضاعف در سایر حوزه ها نیز برای تثبیت آن که به حق شایسته این استان دلاور و دانش پرور است، با تمام توان کوشش شده و موفقیت حاصل گردد.

راه مقدس ما در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای رسیدن به اهداف بزرگی که با دقت طراحی گردیده  ،دراز و سخت است ، اما هیچ سختی و دشواری نمی تواند در مقابل توکل ،وحدت و همت جمعی تاب بیاورد.

با احترام
دکتر حسین کریم
رییس دانشگاه
۵ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۱۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید