اخبار

انتصاب خانم پریوش دادفریان به عنوان معاون اداری و مالی دانشکده پیراپزشکی

انتصاب خانم پریوش دادفریان به عنوان معاون اداری و مالی دانشکده پیراپزشکی

مراسم تقدیر و معارفه معاون اداری و مالی دانشکده پیراپزشکی با حضور اساتید، مسئولین و کارکنان در سالن جلسات دانشکده برگزار شد.

در این مراسم دکتر رضوان مدنی رئیس دانشکده ضمن قدردانی از زحمات آقای سلیمی در مدت تصدی سمت مذکور، با اشاره به سوابق خدمتی و  فعالیت های ارزنده خانم دادفریان وی را به عنوان معاون اداری و مالی دانشکده پیراپزشکی معرفی کرد.

در این مراسم آقای سلیمی ضمن تشکر از حمایت های رئیس دانشکده ، تحولات عمرانی و اقدامات مثبت اخیر انجام شده را مرهون زحمات و هماهنگی مجموعه دانشکده دانست و از اساتید و کارکنان جهت همفکری و حمایت در طول فعالیتش سپاسگزاری نمود. در ادامه خانم دادفریان نیز  ضمن تشکر از حسن اعتماد مجموعه دانشکده، تمرکز بر بحث افزایش رضایتمندی اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان را که موجب ارتقای هرچه بیشتر سیستم و کیفیت آموزشی خواهد شد را از اولویت های مجموعه برشمرد.

در این نشست  همچنین دکتر رضوان مدنی ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به دکتر سوده شهسواری و آقای حسینی که به تازگی به جمع اساتید هیئت علمی دانشکده پیوسته اند، برای نامبردگان موفقیت روزافزون آرزو نمود.

گفتنی است که از سوابق خانم دادفریان که پیشتر مدیریت بیمارستان معتضدی را به عهده داشت می توان به سوپروایزری بالینی بیمارستان معتضدی و قائم مقامی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد.

 

 

۸ تیر ۱۳۹۵ ۰۹:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید