اخبار

وزیر بهداشت در جمع اعضای شورای سیاستگذاری: در هیچ سفری برای هیچ استانی به اندازه کرمانشاه بودجه اختصاص نیافته است

وزیر بهداشت در جمع اعضای شورای سیاستگذاری: در هیچ سفری برای هیچ استانی به اندازه کرمانشاه بودجه اختصاص نیافته است

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در جمع اعضای شورای سیاستگذاری دانشگاه با تقدیر از فعالیت شبانه روزی اعضای هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به بودجه بالای اختصاصی به این دانشگاه در جریان سفر جاری هیأت دولت اشاره کرد و گفت: این اتفاق میمون بخاطر پیگیری های اعضای هیأت رئیسه و شخص دکتر کریم با بخش های مختلف وزارتخانه و نیز سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده است به گونه ای که بیشترین بودجه اختصاص یافته به بخش سلامت را در میان استانهای مختلف ، کرمانشاه کسب کرده است .

دکترسید حسن هاشمی با اشاره به عقب ماندگی تاریخی کرمانشاه در حوزه های مختلف به مجاهدت های این استان و سایر استانهای مرزی غرب کشور اشاره کرد و افزود: در حق این مناطق جفای بزرگی شده است و امیدواریم با مجاهدت تا حدودی ترمیم شود.

دکتر هاشمی اظهار داشت: معتقدم که هرچقدر کرمانشاه را تقویت کنیم در واقع غرب کشور را ارتقاء داده ایم و به همین خاطر برای ارتقای این استان مصمم شده ایم.

وی انتخاب مدیر را یک مسأله اساسی برای استان و دانشگاه دانست و گفت: به نظر می رسد ما این کار را با انتخاب دکتر کریم بخوبی انجام داده ایم و حضور پرشور این جمع از نشانه های درست بودن انتخاب ما است.

وی افزود: بعضی از رؤسای دانشگاه به انجام امور اداری مشغولند اما بعضی از جمله دکتر کریم بسیار دلسوزند و برای ارتقای سلامت از وقت و زندگی و سلامتیشان دست شسته اند.

وی جمع آوردن نخبگان دانشگاه را تحت عنوان شورای سیاستگذاری اقدامی بسیار مطلوب و هوشمندانه دانست و از نقش تأثیر گذار آنان در هدایت برنامه های دانشگاه تقدیر کرد.

وزیر بهداشت ضمن ابلاغ سلام دکتر روحانی به اعضای شورای سیاستگذاری گفت: دوسال پیش وضعیت سلامت بسیار بحرانی بود بگونه ای که بخش عمده ای از وقت مسئولان صرف پیگیری هزینه درمان مردمی می شد اما امروز هر چند تا مطلوب بودن فاصله داریم اما وضعیت بسیار بهتر ارزیابی می شود.

۲۷ تیر ۱۳۹۵ ۱۲:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید